Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Żniwiarz jest uważany za najlepszego zabójcę na świecie.

Jak się okazuje, mężczyzna jednak jest uczniem prawdziwego Żniwiarza, którego zdradził i przejął jego pseudonim.

Wygląd[]

W sprzeczności z jego pseudonimem, mężczyzna, którego początkowo poznajemy w roli kwiaciarza ma naprawdę przyjazny wygląd i miły uśmiech. Ma krótkie, srebrne włosy oraz jasne, bursztynowe oczy. Podczas sprzedaży kwiatów zawsze ma na sobie swoją charakterystyczną czapkę.

Jako zabójca chodzi w stroju o czarnej barwie. W rzeczywistości osobnik nie posiada twarzy, lecz jedynie czaszkę pozbawioną skóry.

Osobowość[]

Jak na zabójcę przystało, Żniwiarz jest sadystą i zdarza mu się mówić dość niepokojące rzeczy. Jest także arogancki i egoistyczny (co ostatecznie zaprowadziło go do zguby). Tak jak dawniej jego nauczyciel, na porządku dziennym ma życzliwy uśmiech i ciężko się zorientować kim jest naprawdę.

Historia[]

God of Death Umasked(

Żniwiarz pochodzi z bardzo zamożnej rodziny. Pewnej nocy, gdy mężczyzna był jeszcze dość młodym chłopcem, był świadkiem zabójstwa swojego ojca, dokonanego przez jego przyszłego mentora. Jednak zamiast być przerażonym, on był oszołomiony pięknem i gracją, z jakimi były Żniwiarz zgładził jego rodzica. Od tamtej pory on również chciał zostać zabójcą, co skłoniło go do stania się uczniem Koro. Poprosił go o to zaraz po ujrzeniu śmierci ojca. Mężczyzna zgodził się i rozpoczął szkolenie go, co trwało aż do momentu, gdy jego podopieczny go zdradził i zostawił na pastwę policji.

Zdolności[]

Żniwiarz posiada bardzo dobrą umiejętność korzystania z przebrań, dzięki której na co dzień potrafi udawać niewinną, przyjazną osobę. Mężczyzna jest dobrze wytrenowany jeśli chodzi o atak frontalny, pokonywanie większości osób przychodzi mu z łatwością. Jedynym człowiekiem (występującym w anime), który potrafił walczyć z nim wręcz przez dłużej niż minutę był Karasuma. Żniwiarz jest też bardzo szybki i celnie wymierza ataki, nawet w ruchomy cel znajdujący się w dużej odległości. Mężczyzna należy do osób inteligentnych i bardzo dobrych strategów.

Relacje[]

Koro-sensei[]

Dawniej, gdy Koro był jego nauczycielem, Żniwiarz podziwiał go i z całej siły starał zadowolić, zwrócić na siebie jego uwagę. Później jednak mężczyzna zdradził swojego nauczyciela i przejął jego przydomek. Od tamtej pory Koro-sensei i Żniwiarz są raczej we wrogich stosunkach.

Ciekawostki[]

  • Co ciekawe, każda postać, która została pokazana jako zabita przez Żniwiarza przetrwała (np. Lovro, Czerwone Oko). Możliwe, że nigdy nie zamierzał ich zabić, a raczej po prostu na razie obezwładnić ich i pokazać, kto jest lepszy. Biorąc pod uwagę jego cel przez cały czas, który miał być podobny do jego mistrza, pierwotnego Żniwiarza, jest to bardzo prawdopodobne.
  • To w angielskim dubbingu został on po raz pierwszy nazwany "Żniwiarzem". Słowo to jest synonimem japońskiego wyrazu "shinigami", do których mężczyzna się zalicza. Pierwotnym jego nazewnictwem jest "Bóg Śmierci" (ang. God Of Death).
Advertisement