Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Czas na Demona to dziewiętnasty odcinek pierwszego sezonu anime Ansatsu Kyoushitsu.

Streszczenie[]

Klasa 3-E decyduje się nie spełniać poleceń tajemniczego terrorysty, który zaaplikował ich kolegom śmiertelnego wirusa. Zamiast tego podejmują ryzyko i postanawiają wykraść lekarstwo z siedziby wroga - hotelu "Pałac Fukumy", pełnego bogatych gości o licznych układach oraz działalnościach niezgodnych z prawem. Terrorysta jednak jest gotowy na taką ewentualność - wysyła wynajętych skrytobójców, aby udaremnili plan nastolatków.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Niebawem zdrowa część klasy E (okazało się, iż wirus został im zaaplikowany poprzez darmowy sok podawany w barze, ale na szczęście nie wszyscy go pili) wyrusza, by odzyskać od terrorysty lekarstwo. Szybko jednak napotykają trudności - pierwszą z nich jest utrudniony dostęp do jedynego niestrzeżonego wejścia Pałacu Fukumy znajdującego się bezpośrednio przy klifie. Nastolatkowie radzą sobie z nią całkiem dobrze, na ich szczęście sporo ćwiczyli wspinaczkę w trakcie szkolnych treningów skrytobójstwa. Aczkolwiek na dalszym etapie potrzeba im już pomocy Karasumy - nawet jeśli wdrapanie się na szczyt nie okazało się zbyt trudne, to poruszanie się po nieznanym terenie to zupełnie inna sprawa. Agent godzi się poprowadzić dalszą akcję.

Dotarłszy na szczyt, Tadaomi poleca Ritsu ponowne zaprezentowanie uczestnikom akcji trasy, którą muszą przebyć wewnątrz Pałacu. Aby dostać się na najwyższe piętro, muszą skorzystać z umiejscowionych w różnych miejscach na każdym poziomie schodów, nie są bowiem w stanie zdobyć przepustki do windy. Po drodze czekają ich jednak liczne trudności, o czym przekonują się niemal od razu po wejściu do budynku - od przejścia do pierwszej klatki schodowej dzieli ich hol pełen hotelowych gości, którym to nie mogą dać się wykryć. Radę na to znajduje Irina - kobieta odwraca uwagę mężczyzn udając wynajętą przez jednego z lokatorów hotelu pianistkę. Dzięki jej muzycznemu występowi reszta grupy niezauważenie przedostaje się do celu.

Podczas gdy grupa ratunkowa odkrywa, że w Pałacu wiele jest też osób w ich wieku - rozpieszczonych dzieci bogatych rodziców, którzy obracają się w tamtym towarzystwie - dzięki czemu nie tak trudno będzie im się zakamuflować w tłumie, Okuda i Takebayashi opiekują się chorymi kolegami z klasy. Na ich szczęście nie mają szans się przy tym zarazić, gdyż, jak się dowiedzieli, wirus jest przenoszony jedynie w pożywieniu czy napojach.

W tym czasie ekipa ratunkowa natrafia na pierwszego przeciwnika - chemika, który atakuje Karasumę trującym gazem. Okazuje się, iż to on jest twórcą oraz doręczycielem wirusa doskwierającego klasie E. Kiedy Karasuma nie daje rady utrzymać się na nogach i opada na kolana, a jego oponent próbuje odejść, nastolatkowie w mgnieniu oka odcinają mu drogę ucieczki. W tym czasie Tadaomi zbiera siły, a następnie atakuje i obezwładnia skrytobójcę. Następnie wraz z grupą ukrywa go pod jednym ze stołów, a potem, mimo swego nie najlepszego stanu, prowadzi 3-E dalej.

Podczas gdy terrorysta rozmawia ze swoim podwładnym o pozostałych dwóch wynajętych przezeń skrytobójcach oraz ich metodach, klasa E natrafia na kolejnego przeciwnika - blondwłosego skrytobójcę o potwornej sile. Mężczyzna, mimo iż wykrył młodzież, nie wydaje się zbyt skory do walki, woli zamiast tego wezwać posiłki, by się nimi zajęły. Nie udaje mu się to jednak z powodu Karmy, który wytrąca mu telefon oraz zaczyna prowokować. Karasuma chce powstrzymać młodzieńca przed wszczynaniem walki, jednakże Koro mu to odradza. Zauważa bowiem, iż pomimo swojego zachowania Akabane nie patrzy na przeciwnika z góry, co zazwyczaj powodowało jego porażki. Zdaniem wychowawcy w obecnej sytuacji czerwonowłosy jest w stanie poradzić sobie samemu.

Link do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement