Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Czas na Dorosłych to czwarty odcinek pierwszego sezonu anime Ansatsu Kyoushitsu.

Streszczenie[]

Do klasy przybywa nowa nauczycielka, Irina Jelavić. Okazuję się ona być profesjonalną zabójczynią, która ani myśli naprawdę uczyć, jest zbyt zajęta skrytobójstwem. Zdecydowanie nie podoba się to jej uczniom, którzy niczego nie pragną bardziej, niż pozbycia się jej.

 Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Koro-sensei nareszcie otrzymał wypłatę, więc wybiera się na zakupy. Wychodząc ze sklepu zauważa trzech mężczyzn próbujących zaciągnąć blondwłosą nauczycielkę do auta, więc postanawia jej pomóc - pakuje napastników do ich samochodu i owija go różową wstążką. Kobieta dziękuje za pomoc i pyta o drogę do Gimnazjum Kunugigaoka.

Karasuma przedstawia klasie ich nową nauczycielkę, która przejmie połowę lekcji angielskiego - Irinę Jelavić, blondynkę sprzed sklepu, która cały ten czas lepi się do wychowawcy 3-E, co niekoniecznie podoba się niektórym uczniom.

W trakcie gdy Koro gra z podopiecznymi na boisku, Tadaomi i Irina obserwują ich przez otwarte okna. Blondynka odpala papierosa i stwierdza, iż miała gotowych wiele sposobów na podejście ośmiornicy, nie sądziła bowiem, że zwykłe zaloty zadziałają. Z informacji, jakie posiada brunet, wynika, że kobieta jest dobra w swoim fachu - dzięki urodzie i znajomości wielu języków potrafi przemieszczać się pomiędzy celami z całego świata, a tych najlepiej chronionych załatwić z bliska. Szkoła jednak nie może od tak po prostu zatrudniać sobie skrytobójców, dlatego agent poleca jej pouczyć trochę klasę, tak dla pozoru. Ta jednak jest przekonana, iż zdąży zakończyć zlecenie nim zajdzie taka potrzeba.

Irina wybiega na boisko i przerywa klasie grę, po czym prosi mackowatego o przyniesienie jej wietnamskiej kawy w trakcie lekcji angielskiego. Ten bez żadnych zastrzeżeń się zgadza i natychmiast wyrusza. Gdy tylko znika, następuje dzwonek na lekcję. Isogai proponuje, żeby wejść do budynku i ją zacząć, Jelavić jednak nie zamierza prowadzić zajęć i poleca im pouczyć się samemu. Następnie zauważa Nagisę, stosuje na nim swoją specjalną technikę pocałunku i każe zjawić się później w pokoju nauczycielskim by przedstawić to, co ma na ośmiornicę. Oznajmia, że interesują ją wszystkie przydatne do skrytobójstwa informacje, za które będzie uczniów nagradzać. Jednak nie zawaha się też zabić tych, którzy spróbują jej przeszkodzić w misji.

Na lekcji kobieta siedzi za biurkiem i systematyzuje wszystkie informacje od niebieskowłosego, podczas gdy klasa siedzi i się nudzi. W pewnym momencie zwracają jej uwagę, że powinna ich pouczyć, używając tak drażniącego ją przezwiska - wymawiają jej nazwisko błędnie, zamiast v czytając b, przez co brzmi ono jak bitch, angielskie określenie dziwki. Blondynka mówi, że nauczy ich poprawnej wymowy litery V, każe przygryźć dolną wargę, a potem... siedzieć tak w ciszy przez godzinę i dać jej trochę spokoju.

Po lekcji zaczepia ją Karasuma, mówiąc, że nic nie wspominała o sprowadzeniu trzech swoich towarzyszy (mężczyzn spod sklepu, którzy okazali się jej współpracownikami). Irina zapewniła, iż to profesjonaliści i to na dodatek pracujący dla niej za darmo, niczego nie wygadają. Zjawia się Koro-sensei z jej napojem. Skrytobójczyni dziękuje mu oraz prosi o prywatną rozmowę w magazynie po piątej lekcji. Mackowaty z chęcią się zgadza.

Podczas gdy klasa trenuje strzelanie, ich wychowawca idzie wraz z nauczycielką angielskiego w umówione miejsce. Wewnątrz budynku kobieta zrzuca z siebie wierzchnie okrycie i zaczyna przystawiać się do ośmiornicy, która wydaje się kompletnie tracić głowę. Irina jednak przyszykowała tam pułapkę - jej ludzie siedzieli schowani za sprzętem z pistoletami, ona próbowała tylko odwrócić uwagę stwora, by nic nie zauważył. Ukryła się za złożonym stołem pingpongowym, rzekomo by rozebrać się do końca. Wtedy właśnie rozpoczyna się ostrzał. Zasadniczym błędem jednak okazało się użycie normalnych kul zamiast tych od rządu - po wyjściu z kryjówki Jelavić zastaje swój cel niedraśnięty, kompanów znokautowanych, a wszystkie kule rozpuszczone na ciele stwora. Ponadto Koro wyczuł zapach metalu i dorosłych mężczyzn, którego poprzedniego dnia jeszcze nie było. W ramach kary postanowił zrobić jej masaż i przebrać w strój na wf. Usłyszawszy krzyki, klasa przychodzi sprawdzić, co się dzieje. Irina wychodzi z magazynu i pada na ziemię, różowogłowy Koro-sensei zaś zabiera skonsternowaną klasę na lekcje.

W trakcie zajęć angielskiego zdenerwowana kobieta przeszukuje potencjalnych współpracowników na tablecie, w ogóle nie interesując się klasą. Uczniowie proszą, by zawołała Koro, skoro i tak nie zamierza ich uczyć, co ta wyśmiewa, następnie przypomina, że są marginesem tej szkoły i proponuje, iż po tym, jak zabije stwora, da każdemu z nich po pięć milionów, to przyda im się dużo bardziej niż edukacja. Wściekli uczniowie zaczynają rzucać w nią przedmiotami i każą jej się wynosić.

Irina w pokoju nauczycielskim żali się Karasumie, który uważa, że rozruchy wynikają z innego kąta widzenia i iż powinna przeprosić dzieciaki, o ile oczywiście chce zostać i spróbować jeszcze raz. Kobieta jednak nie chce być nauczycielką. Tadaomi postanawia jej coś pokazać.

Brunet zabrał skrytobójczynię, by zobaczyła, jak Koro-sensei układa sprawdziany - dla każdego ucznia inny, z uwzględnieniem jego mocnych i słabych stron. Dzięki temu, że istota jest niezmiernie szybka i inteligentna, jej nauczanie jest niemal perfekcyjne. Następnie Karasuma zabiera ją aby popatrzyła na uczniów grających w Zabójczego Badmintona. Blondynka sądzi, iż tylko się wygłupiają, jednak oni ćwiczą przy tym celność trafień nożem w ruchomy cel. Cel i nauczyciel, uczniowie i zabójcy - każdy pełni w tym miejscu podwójną rolę. Jeśli Jelavić chce cokolwiek osiągnąć, musi przestać traktować podopiecznych z wyższością i odgrywać zarówno skrytobójczynię, jak i pedagoga.

Irina wkracza do sali, na co uczniowie milkną. Zapisuje na tablicy "You're incredible in bed", wymawia zdanie i każe klasie powtórzyć. Oznajmia, że na jej lekcjach będą się uczyli języka przydatnego w konwersacjach z obcokrajowcami. Ośmiornica niech prawi im o rzeczach potrzebnych do egzaminu, ona zajmie się rozmowami w praktyce. Przy okazji przeprasza też za wcześniej i mówi, że jeśli wciąż nie uważają jej za nauczyciela to porzuci próby skrytobójstwa i odejdzie. Klasa chwilę jest zaskoczona, a potem wybucha śmiechem. Postanawiają przemianować ją na Bitch-sensei, co powoduje kolejny wybuch gniewu, który bawi uczniów.

Karasuma i Koro obserwują wszytko z korytarza. Uznają, że ta całkiem nieźle się wpasowała. Brunet waha się nad próbą zastrzelenia celu, nic z tego jednak nie wychodzi. On wie.

Link do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement