Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Ewoluowany Mag to piąty odcinek serii Koro-Sensei Q!

Streszczenie[]

Do klasy dołącza nowa uczennica - legendarna czarodziejka Ritsu, która okazuje się być tabletem, autonomiczną inteligencją. Nie chce ona jednak współpracować z pozostałymi uczniami, gdyż według jej kalkulacji samodzielnie ma większe szanse na pokonanie Króla Demonów. Utrudnia przez to rośnięcie w siłę pozostałym. Koro-sensei musi coś z tym zrobić.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

  • Potwory

Fabuła[]

Na samym początku odcinka Koro-sensei oznajmia, iż do klasy dołączy nowa uczennica. Maehara i Okajima są wniebowzięci - ten drugi ma nawet jej zdjęcie od Karasumy. Dwaj chłopcy zachwycają się jej wyglądem, a zwłaszcza biustem, ku oburzeniu dziewcząt wyzywających ich od szowinistów. Po chwili Karasuma wprowadza do klasy duże, czarne urządzenie. Okazuje się, że to właśnie jest owa nowa uczennica - wyświetlane na ekranie popiersie, autonomiczna inteligencja, "magiczny tablet", jak sama siebie nazwała.

Karasuma wyjaśnił klasie, iż ich nowa koleżanka jest tabletem, w którym potężni magowie od zarania dziejów zapisywali zaklęcia mogące pokonać Królów Demonów. Obdarzyli ją też wolną wolą i inteligencją, by pozwalała używać owych czarów tylko dobrym istotom. Kaede miała nadzieję, iż czarodziejka będzie potrafiła powiększyć jej piersi, a Okajima - że nauczy go zatrzymywać czas, ale ich nadzieje szybko zostały rozbite.

Karma uznał, że żadne "czary mary" nie pokona ich nauczyciela, Ritsu jednak postanowiła wyprowadzić go z błędu. Oznajmiła, iż potrafi łączyć dwa zaklęcia tworząc tak zupełnie nowe, to jej defekt. Aby to udowodnić, wytworzyła potężny strumień złotego światła, którym zrobiła dziurę w ścianie i spaliła końcówkę macki Koro. Magia odbiera jej jednak wiele punktów życia, przez co ta musi często jeść, co jest dość dziwne biorąc pod uwagę, czym jest. Posiada ponadto dwie prawdziwe ręce wyrastające z mechanicznego korpusu, co również zdziwiło klasę.

Koro-sensei chętnie przyjął dziewczynę do klasy, a pierwsze pytanie z jego strony, jakie wobec niej padło, to czy potrafi zdejmować cenzurę ze zdjęć w magazynach dla dorosłych. Choć Ritsu nie może uczyć Króla Demonów magii, zdradziła mu, iż to umie, co niezmiernie ucieszyło nie tylko samą ośmiornicę, ale i Taigę. Podobno jeden z czarodziejów całe życie pracował nad zaklęciami tego typu.

Klasa 3-E otrzymuje swoją pierwszą misję z nową koleżanką. Na jej początku odkrywają, iż jest ona czarodziejką Ritsu, o której mówił im Karasuma, oraz że dziewczyna ma nogi i potrafi chodzić samodzielnie. Na ich drodze pojawiają się kamienne potwory, które czarodziejka roznosi w drobny mak jednym atakiem. Potem jednak niespodziewanie zmienia w kamień resztę graczy, ponieważ, jak twierdzi, załatwiła misję sama, więc tylko jej należą się punkty doświadczenia, a nieruchomym graczom się one nie dostają. Gdy już otrzymała swoją należność przywróciła ich do normy, oznajmiając, iż według jej kalkulacji mają większą szansę na zabicie Króla Demonów jeśli tylko ona będzie rosła w siłę. Fakt, że są drużyną, niewiele dla niej znaczy.

Ritsu sama zgarnęła wszystkie cenne przedmioty i punkty doświadczenia, dlatego też Koro-sensei próbuje z nią porozmawiać i nakłonić do pracy zespołowej. Ta jednak nie widzi sensu takiego działania i podejmuje samodzielną próbę zabójstwa, nieudaną oczywiście. Ośmiornica postanawia jej pokazać, jak jego klasa walczy z potworem.

3-E początkowo znajduje się w beznadziejnej sytuacji i nic nie wskazuje na to, że mają jakąkolwiek szansę na wygraną. Koro każe im jednak zastosować technikę, którą trenowali po lekcjach. Uczniowie decydują się na wykonanie polecenia i spektakularnie pokonują przeciwnika. Król Demonów wyjaśnia dziewczynie, że aby go pokonać, trzeba pracować zespołowo. Następnie wraca wraz z nią do szkoły, a pozostałym daje szansę na wykazanie się w pokonywaniu potworów w drodze powrotnej.

W kampusie czeka już na nich nowa, przeprogramowana Ritsu z ekranem rozszerzonym na całą powierzchnię frontu urządzenia. Zdaje się dużo bardziej skora do współpracy niż jej poprzednia wersja. To Koro-sensei ją zmienił, modyfikując starożytne zaklęcie wyryte na tyle urządzenia.

Linki do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement