Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Gakushū Asano jest uczniem klasy 3-A w Gimnazjum Kunugigaoka i członkiem Wielkiej Piątki.

Wygląd[]

Gakushū ma krótkie, rude włosy oraz fioletowe oczy. Najczęściej jest opisywany jako dość przystojny.

Osobowość[]

Jak to bywa z większością osób z głównego kampusu, Asano patrzy z góry na każdego, kto jest mniej inteligentny od niego. Czyli w zasadzie większość szkoły, gdyż jego intelekt jest bardzo wysoki. Mimo to udaje mu się ukryć swoje prawdziwe nastawienie za nieszczerymi uśmiechami i uprzejmością. Chłopak na wielu płaszczyznach jest podobny do swojego ojca, Gakuhō Asano. Pragnie mieć kontrolę nad innymi, nawet nad swoim rodzicem, chce pociągać za sznurki. Jest też bardzo zawzięty na poznawanie prawdy. Każdej. Bazuje przy tym na swojej rozleglej wiedzy i dochodzeniach, tak jak wtedy, gdy za cel postawił sobie poznanie prawdy o Koro. W przeciwieństwie do ojca ma swoje zasady i moralność, nie posuwa się do tak ekstremalnych metod jak rodzic, by wybrać. Co nie oznacza oczywiście, że nie stosuje czasem przysłowiowych ciosów poniżej pasa.

Umiejętności[]

Asano doskonale radzi sobie z nauką, przez długi czas osiągając najlepsze wyniki w szkole, jak na syna dyrektora i członka Wielkiej Piątki przystało. Wykazuje dużą inteligencję i umiejętność manipulacji innymi, choć ta, rzadko, bo rzadko, ale czasem zawodzi. Prócz tego jest dość wszechstronnie utalentowany - jest szybki, zna sztuki walki, wykazuje zdolności plastyczne oraz smykałkę do języków - w jednym ze swoich planów korzystał aż z czterech.

Relacje[]

Gakuhō Asano[]

Mimo iż są rodziną, nie łączy ich zbyt bliska więź, chłopak zwraca się do ojca bardzo oficjalnie. Nigdy nie pokazano ich rozmawiających przyjaźnie, swobodnie, jak to zwykle bywa w rodzinie. Stosunki młodszego Asano z rodzicem wyglądają niemalże jak relacja ucznia i nauczyciela.

Karma Akabane[]

Karma jest największym rywalem Gakushū jeśli chodzi o wyniki w nauce. To właśnie z powodu chęci przebicia rudowłosego, Akabane został w Kunugigaoka również na okres nauki w liceum. Asano liczy, iż wyciągnie od Karmy informacje na temat Koro-sensei'a. Złotooki obiecał mu to, pod warunkiem, że ten będzie od niego lepszy w nauce.

Ciekawostki[]

  • Jest pierworodnym i jedynym dzieckiem dyrektora.
  • Jest jednym z najbardziej szanowanych, wysoko postawionych uczniów w szkole.
  • Ze wszystkich przedmiotów najmniej lubi etykę.
  • Dzieli datę urodzin z Ritsu.
  • Czterema językami obcymi, którymi z pewnością potrafi się posługiwać, są francuski, koreański, portugalski i angielski.
Advertisement