Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Hinata Okano jest uczennicą klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka.

Wygląd[]

Hinata ma krótkie, brązowe włosy oraz jasnofioletowo-różowe oczy. Ma najkrótsze włosy wśród dziewcząt w swojej klasie. Jest niska i raczej drobnej budowy.

Osobowość[]

Początkowo Hinata wydaje się poważna i neutralnie nastawiona do innych członków klasy, jednak im bliżej końca serii, tym bardziej dziewczyna okazuje się zabawna i sympatyczna.

Zdolności[]

Okano wyróżnia się dużymi umiejętnościami w posługiwaniu się nożem. Jest uważana za jedną z dwóch najlepszych w klasie E dziewczyn jeśli o to chodzi. Jest również bardzo zwinna i dobrze radzi sobie z walką wręcz. Przy zadawaniu ciosów rzadko jednak używa rąk, lepiej walczy jej się nogami.

Relacje[]

Kataoka Megu[]

Megu jest jej najbliższą przyjaciółką. Obie mają lekkie wątpliwości jeśli chodzi o ich dziewczęcość i wspólnie zastanawiają się jak to jest być "bardziej kobiecą".

Maehara Hiroto[]

Ta dwójka wydaje się być bardzo dobrymi przyjaciółmi. Dziewczyna żywi do niego romantyczne uczucia, jednak wydaje się nie zdawać sobie z tego sprawy, co nie zmienia faktu, że osoby jej najbliższe o tym wiedzą.

Ciekawostki[]

  • Najlepiej idzie jej z W-F'em, a najgorzej z językiem angielskim.
  • Jest zazdrosna o Kanzaki, i dlatego nie dogadują się.
  • Jest niezwykle wygimnastykowana i w przeciwieństwie do większości klasy używa kopnięć jako głównej taktyki walki.
  • Ma nóż z materiału antynauczycielskiego ukryty w butach.
  • W trakcie treningu z pseudonimami otrzymała przydomek „Wspaniała Małpa”.
Advertisement