Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Hiromi Shiota jest matką Nagisy i jedną z rzadziej pojawiających się postaci.

Wygląd[]

Hiromi posiada krótkie, ciemnoniebieskie włosy, czarne oczy i jasną cerę. To właśnie po niej Nagisa odziedziczył nietypowy kolor włosów.

Osobowość[]

Początkowo wydaje się, iż kobieta jest dość antagonistyczna wobec syna i siłą narzuca mu swoją wolę. Zmuszała go do utrzymywania długich włosów i noszenia damskich strojów (co było spowodowane faktem, iż kobieta zawsze chciała mieć córkę, jednak zamiast tego urodził jej się syn). Po tym, jak dowiedziała się, że Nagisa ma dobre oceny, chciała go również przenieść do innej klasy wbrew jego woli. Napięte relacje pomiędzy nią a jej synem załagodziło dopiero uratowanie jej przez niego przed zabójcą zaczajonym na Koro-sensei'a. Od tamtej pory ich stosunki się polepszyły, a kobieta zrezygnowała z przepisywania syna do klasy D.

Historia[]

Właściwie nie wiadomo wiele o jej historii. Wiemy jedynie, że gdy była młodsza rodzice zmuszali ją do częstej nauki, przez co czasem nie miała czasu na wiele różnych rzeczy. Pewnego dnia spotkała nienazwanego mężczyznę, z którym później wzięła ślub i zaszła w ciążę. Kobieta liczyła na to, że będzie miała córkę, dzięki czemu będzie mogła ułożyć jej życie tak jak wcześniej chciała swoje, jednak urodził się chłopiec. Mimo tego Hiromi cały czas pragnęła dopiąć swego, dlatego nakazywała Nagisie posiadanie długich włosów i noszenie damskich ubrań. Według Nagisy to właśnie zachowanie matki i jej wybuchowy temperament skłoniło jego ojca do odejścia.

Relacje[]

Nagisa Shiota[]

Nagisa jest jedynym dzieckiem Hiromi. Kobieta od początku liczyła, że będzie miała córkę, więc płeć chłopaka wyraźnie ją zawiodła, czego ta nie omieszka mu wypominać. Hiromi jest bardzo władcza wobec chłopca, nakazuje mu noszenie długich włosów i bardzo nerwowo reaguje na wszelkie jego sprzeciwy wobec czegokolwiek. Jej relacje z synem poprawiły się dopiero gdy ten uratował ją przed zabójcą.

Ojciec Nagisy[]

Mimo iż w anime postacie te nie były szczególnie często pokazywane razem (we dwoje widoczni byli jedynie w jednym odcinku) powiedzianym jest, że łączyło ich coś więcej. Jednakże wybuchowy temperament Hiromi i jej dziwne zachowania prawdopodobnie odsunęły od niej jej męża. Nie do końca wiadomo, czy dwójka wzięła rozwód, czy po prostu żyją w separacji. Jednak pod koniec anime możemy zobaczyć, że dla szczęścia Nagisy postanowili dać sobie drugą szansę.

Advertisement