Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement
Pałac Fukumy

Hotel "Pałac Fukumy" to znajdujący się na wyspie Fukuma kurort o nie najlepszej reputacji. To tam ulokował się Akira Takaoka w odcinku Czas na Demona (Rozdział 61 i w górę).

Usytuowanie[]

Hotel ten znajduje się na wyspie Fukuma. Jest położony z dala od większości innych kurortów, na wzgórzu, otoczony lasem oraz uniemożliwiającymi włamanie się do środka stromymi urwiskami.

Reputacja kurortu[]

To właśnie z powodu tego miejsca Fukuma jest przez niektórych nazywana "Wyspą Pandemonium". Krążą pogłoski, iż to miejsce spotkań ludzi będących na bakier z prawem i mafii. Co noc mają odbywać się tam nielegalne transakcje i przesycone narkotykami imprezy. Mimo iż policja ma to miejsce pod stałą obserwacją, nie mogą tak naprawdę nic zrobić - wpływowi ludzie tam uczęszczający mają znajomości w rządzie, przez co stróże prawa są bezsilni.

Plan budynku[]

Plan Pałacu Fukumy

Zgodnie z danymi pobranymi przez Ritsu, hotel liczy sobie dziewięć pięter, taras oraz lądowisko dla

helikopterów na dachu.

Na parterze znajduje się recepcja, winda, wejście główne oraz tylne, z czego drugie jest zbudowane w taki sposób, by przy jego wykorzystaniu nie dało się przemieścić wyżej bez przechodzenia obok licznych, wynajętych do chronienia kurortu prywatnych najemników. Na trzecim piętrze jest sala bankietowa, a na piątym - zewnętrzny korytarz. Ponad nim znajduje się taras. Dalej są jeszcze: sala koncertowa (piętro siódme) oraz kryjówkę Akiry (piętro dziewiąte).

Pozostałe piętra (drugie, czwarte, szóste, ósme) to miejsca, w których znajdują się apartamenty.

Rola w fabule[]

Hotel "Pałac Fukumy" to kryjówka Akiry Takaoki, który to zaraził połowę klasy 3-E sztucznie wyhodowanym wirusem. W zamian za jedyne lekarstwo na ową chorobę, żąda przyniesienia mu przez dwójkę najsłabszych uczniów Koro-sensei'a, znajdującego się w tym momencie w postaci perfekcyjnej defensywy. Nastolatkowie, nie zamierzając się na to godzić, postanawiają zakraść się całą zdrową grupą do środka i zaatakować mężczyznę z zaskoczenia. Mimo wielu trudności oraz trójce profesjonalnych zabójców, których uczniowie musieli pokonać po drodze, udaje im się dotrzeć na ostatnie piętro hotelu.

Okazuje się, iż Akira jest gotów na ich wizytę - pod ręką ma pilot, którym w każdej chwili może wysadzić walizkę z lekarstwem. Nie jest szczególnie zadowolony z tego, że uczniowie złamali jego rozkazy. Każe wszystkim wyjść na dach, gdzie poleca Nagisie pójść ze sobą na miejsce do lądowania helikopterów. Tam zmusza go do przeprosin za walkę mającą miejsce podczas ich poprzedniego spotkania. Choć chłopak spełnia jego polecenia, Takaoka i tak robi to, czego się tak bano - wysadza walizkę.

Shiota wpada w szał, a lądowisko staje się polem walki, której stawką są ostatnie trzy dawki leku, które Akira miał jeszcze schowane przy sobie. Bój kończy się zwycięstwem niebieskowłosego chłopaka. Wygranej odtrutki nie wystarczy jednak dla wszystkich.

Wtem na dachu zjawia się trzech skrytobójców, z którymi młodzież walczyła już po drodze. Ci nie mają zamiaru mścić się za swojego szefa, co więcej, wyjaśniają klasie, że na wirusa nie potrzeba żadnej odtrutki, bowiem sprzeciwili się Takaoce i zamiast trucizny podali im zmodyfikowaną bakterię powodującą ostre zatrucie pokarmowe, a ta powinna przestać działać już za kilka godzin. Następnie na lądowisku zjawia się przysłany po nich helikopter, którym trzech mężczyzn opuszcza teren hotelu. Niedługo później wychodzi stamtąd również grupa z Kunugigaoka.

Advertisement