Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Irina Jelavić (Serbski: Ирина Јелавић) jest dwudziestoletnią nauczycielką angielskiego w klasie 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka i profesjonalną zabójczynią zatrudnioną przez rząd, aby zabić Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Irina jest przeciętnego wzrostu osobą. Ma długie blond włosy sięgające do bioder oraz błękitne oczy. Ubiera się skąpo. Jednak po wydarzeniach związanych ze Żniwiarzem zaczęła ubierać się bardziej przeciętnie (przykładowo w beżowy golf) oraz wiązać włosy w kucyk.

Osobowość[]

Na początku Irina okazała się okrutną, wyrachowaną, wyniosłą osobą, nie zważającą na uczniów klasy E (uzyskała wtedy przydomek "Bitch-sensei"). Ze względu na jej sukcesy i wygląd modelki jest pewna siebie. Przez uczniów została opisana jako wiecznie rozdrażniona.

Choć są to cechy, których się nauczyła, w rzeczywistości, gdy jej maska spada, okazuje się być dziecinna i niedojrzała. Pod jej pewnością siebie są niepewności, które nosi ze sobą od najmłodszych lat i niespodziewanie skromna osoba, która może być poważna. Nie jest ona typem osoby, który łatwo rezygnuje. To z powodu uczniów staje się miękka, pokazując, że nie jest tak trudna, jak może się wydawać.

Historia[]

Irina jest pochodzenia serbskiego. Po zabiciu członka milicji, który zamordował jej rodziców, Irina błądziła w ruinach swojego rodzinnego miasta, dopóki nie została znaleziona przez Olgę.

Ona i Lovro wzięli Irinę i wychowali ją, aby stała się zabójcą, w końcu została dobrze znaną przez rząd zabójczynią.

Zdolności[]

Irina potrafi rozkochać w sobie prawie każdego faceta, znanym nam wyjątkiem jest Karasuma Tadaomi, dlatego obrała go sobie za cel, co zakończyło się małżeństwem. Zna również technikę pocałunku, której użyła żeby Nagisa powiedział jej o słabościach Koro-sensei'a. Oprócz tego umie też wspaniale grać na fortepianie, co pokazała w odcinku 19 sezonu 1, gdy oznajmiła ochronie, że jest pianistką, po to, żeby jej uczniowie mogli przejść dalej.

Relacje[]

Karasuma Tadaomi[]

Początkowo Irina niezbyt interesowała się Karasumą. Ich znajomość także zaczęła się w złej formie, ponieważ jej nieudana próba zakończenia życia Koro-sensei'a i brak zainteresowania nauczaniem niemal doprowadziły do jej wczesnego zwolnienia. Jednak wraz z upływem czasu ich relacje okazały się bardziej serdeczne, ponieważ Irina wzbudziła prawdziwe zainteresowanie nauczaniem studentów, zarówno fizycznie jak i emocjonalnie. Ostatecznie, po nieudanych próbach uwodzenia mężczyzny, Irina rzeczywiście zakochała się w nim.

Pod siedmiu latach zostają oni małżeństwem, jednak niektóre z ich zachowań nadal pozostały.

Koro-sensei[]

Koro-sensei był jej celem. Przez większość czasu próbowała go zabić, ten jednak z łatwością unikał jej ataków.

Wydaje się, iż mają dobre stosunki. Koro-sensei nabija się z jej próby zabicia go oraz z jej życia miłosnego.

Lovro[]

Został jej opiekunem, po tym, jak uciekała przed milicjantem. Później wyszkolił ją na zabójcę, a ta po wykonywaniu wielu zabójstw i infiltracji ostatecznie została wysłana do Gimnazjum Kunugigaoka jako nauczycielka języka angielskiego.

Olga[]

Jej poprzednia opiekunka, którą spotkała wraz z Lovro po ucieczce z miasta. Kiedy Irina została z nimi, Olga uczyła ją wszelkich manier, podczas gdy Lovro uczył ją umiejętności zabójstwa.

Tōka Yada[]

Spośród wszystkich uczniów z klasy 3-E Yada jest ulubioną uczennicą Iriny, ponieważ była najbardziej zainteresowana nauką sztuki infiltracji i negocjacji z Iriną i postrzegana jest jako jej "drugie ostrze" w późniejszym życiu. Wraz z Hinano Kurahashi wie o przeszłości Iriny i była jedną z pierwszych osób, które prosiły Karasumę o uratowanie Iriny, pomimo jej wcześniejszej zdrady dla Boga Śmierci.

Klasa podczas szkolnego festiwalu widzi, jaką straszliwą parę tworzą obie dziewczyny. Yada wykorzystuje swoje umiejętności do negocjacji do reklamowania i przekonywania, aby klienci podróżowali po górskiej ścieżce do prowizorycznej restauracji, a Irina subtelnie skłaniała ich do pozostania na dłużej. Chociaż nauczyła się jak uwieść cel, Yada woli nie używać go jako środka, aby odnieść pożądany efekt.

Nagisa Shiota[]

Choć początkowo Irina chciała od chłopaka tylko informacje o swoim celu i w tym celu wykorzystała swoją technikę "Pocałunku Śmierci", gdzie wykorzystała 30 ciosów, oboje stali się sojusznikami, zachowując również dobre więzy jako nauczyciel i uczeń. Irina nie raz pokazywała Nagisie cenne techniki i zaskoczyła ją żądza krwi chłopaka. Duże zaskoczenie nastąpiło u kobiety, kiedy Shiota użył jej techniki "Pocałunku Śmierci", aby uspokoić Kaede.

Ciekawostki[]

  • Jest nazywana przez uczniów "Bitch-sensei". Początkowo wynikało to, przynajmniej zdaniem samej Iriny, z nieumiejętnego wymawiania "v" przez Japończyków. w ten sposób z Jelavić powstało Jelabić, czytane w wypadku Japończyków właściwie tak samo jak Jela-bitch.
  • Karma jako pierwszy nadał jej przydomek "Bitch-sensei", a klasa zgodziła się na niego, pomimo irytacji Iriny.
  • Próbując uwieść Karasumę zwykle zostawała zignorowana.
  • Potrafi mówić w dziesięciu językach obcych.
  • Irina pali.
  • Drugi człon jej nazwiska - nieszczęsne "vić" przemianowane przez uczniów na słowo obraźliwe - według informacji zawartych w mandze ma być częścią słowiańskiego nazwiska oznaczającą "(czyjeś) dziecko".
  • Początkowo blondynka przybyła do kampusu wraz z eskortą liczącą trzech uzbrojonych mężczyzn, którzy, zauroczeni w niej, wykonywali dla niej pracę za darmo. Pomogli jej oni przy pierwszej próbie zabójstwa Koro.
  • Pierwsze zdanie po angielsku, jakiego zaczęła uczyć klasę, to "You're incredible in bed" (ang. "Jesteś niesamowity/a w łóżku").
  • Imiona jej ofiar, dla których nauczyła się tak licznych języków, to: David, Christiano, Nemanja, Eric, Ji Sung, Shinji, Howard i Anderson.
  • Jej wymiary to 97-60-91.
  • Pierwszego zabójstwa dokonała w wieku dwunastu lat.
  • Jej motto to: "Life is nudity, admire it".
Advertisement