Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Itona Horibe jest drugim po Ritsu zabójcą, który dołączył do klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka. Początkowo wykorzystywany przez Shiro do ataków na Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Niewysoki, dość muskularny nastolatek. Ma białe włosy wpadające w błękit, ułożone we fryzurę z lekka przypominającą kolce. Po trzecim odcinku drugiego sezonu anime nosi na głowie nieodłączną, fioletową bandanę w dużą, białą kratkę z materiału antynauczycielskiego. Jego oczy są koloru żółtego. Przed wyżej wspomnianym odcinkiem, z głowy chłopaka wyrastały macki w tym samym kolorze co włosy, czasem zmieniające barwę na czarny.

Osobowość[]

Pierwszy Sezon[]

Chłopak jest bardzo zafiksowany na wygraną. Jego jedynym celem od czasu przygarnięcia przez Shiro wydaje się być uśmiercenie Koro-senseia i udowodnienie tym swojej siły.

Drugi Sezon[]

Po usunięciu macek Itona znacznie się wyluzował. Zrozumiał, że zwycięży dopiero, gdy przyjdzie na to czas, nawet jeśli uprzednio kilka, a nawet kilkadziesiąt razy się nie uda. Miłośnik maszyn. Właściwie przy każdej okazji wypomina Muramatsu, jakie to jego jedzenie (głównie ramen) jest ohydne. Nie zmienia to jednak faktu, że mimo wszystko zawsze je zjada, twierdząc, że nie ma pieniędzy, żeby kupić sobie coś lepszego. Lubi też wyzywać Terasakę od idiotów.

Historia[]

Itona jest synem byłego dyrektora Horibe Electronics Factory, które produkowało części do smartfonów. Ojciec porzucił go, gdy biznes zbankrutował. Pewnej nocy został odnaleziony przez Shiro, który stwierdził, że w oczach młodzieńca widać zawzięte pragnienie wygranej, oraz że to właśnie jego nowy wynalazek pomoże mu w osiągnięciu jej. W ten sposób Itona zyskał macki.

Zdolności[]

Itona ma talent do majsterkowania. Dzięki nauce podstaw mechaniki i inżynierii technicznej w firmie ojca, nastolatek potrafi skonstruować wiele różnych gadżetów. Nie zawsze używa ich tylko do zabójstwa - czasem przydają się one do np. szpiegowania. Chłopak posiada również niesamowite zdolności fizyczne (prawdopodobnie zachowane po modyfikacji dokonanej na nim przez Shiro) oraz dużą inteligencję.

Relacje[]

Shiro[]

Były opiekun Itony, który znalazł go pewnej nocy po tym, jak chłopiec został porzucony przez ojca. Mężczyzna zaoferował mu "otwarcie jego drogi do sukcesu" - wszczepienie zmodyfikowanych komórek macek, które miały mu dać moc, której chciał. Po tym, jak chłopak w trzecim odcinku drugiego sezonu po raz kolejny przegrał walkę z wychowawcą klasy 3-E, mężczyzna porzucił go, w ten sposób zrywając wszelkie łączące ich relacje.

Terasaka Ryōma[]

Terasaka jest osobą, której udało się nakłonić Itonę do zmiany nastawienia wobec wygrywania i wyjaśnić mu, że zwycięstwo nadejdzie z czasem, nawet poprzedzone licznymi porażkami. Po dołączeniu do

klasy 3-E, Itona przyłączył się właśnie do grupy Terasaki. Horibe często dogryza Terasace poprzez wyzywanie go od idiotów czy tępaków, jednak mimo to ta dwójka to dobrzy przyjaciele.

Muramatsu Takuya[]

Muramatsu robi Itonie niejako za "żywiciela" - jako że Horibe nie ma pieniędzy, Takuya daje mu do jedzenia swój ramen. Żółtooki nie omieszka wypominać, że danie jest ohydne, jednak Muramatsu po pewnym czasie przestał się tym aż tak bardzo przejmować.

Ciekawostki[]

  • W trakcie treningu z używaniem pseudonimów mówiono na niego "Denis Rozrabiaka".
  • Był pierwszym uczniem, który wiedział, że serce Koro-sensei'a jest jego słabością.
  • Jego najmniej lubianym przedmiotem jest wiedza o społeczeństwie.
  • Jest jednym z niewielu uczniów, do których wszyscy mówią po imieniu zamiast po nazwisku.
  • Jego imię zapisuje się tymi samymi znakami co "rozwijająca się nić".
  • Nieoficjalnie pojawił się już w rozdziale 28.
  • Koro-sensei jest w pewnym sensie jego bratem (ze względu na modyfikacje związane z mackami oczywiście).
Advertisement