Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Kōtarō Takebayashi jest uczniem klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka i uczniem Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Kōtarō jest średniego wzrostu młodzieńcem o czarnych, przygładzonych włosach ułożonych symetrycznie względem przedziałka na środku głowy. Nosi okulary, które przez zdecydowaną większość anime uniemożliwiają zaobserwowanie koloru jego oczu. Po Time Skipie jednak można wreszcie zobaczyć, iż są one zielone.

Osobowość[]

Chłopak jest raczej spokojną osobą, choć bywa nieco ekscentryczny i poniekąd uchodzi za klasowego dziwaka. Znalezienie się w klasie E było dla niego upokarzające i chciał się z niej wydostać, ale gdy już miał na to szansę, zmienił zdanie, zauważając troskę Koro-sensei'a i reszty klasy o niego. Chłopak uwielbia anime.

Historia[]

Chłopak pochodzi z rodziny lekarskiej, pełnej świetnych doktorów od pokoleń. Jego starszy brat dostał się na uniwersytet w Tokyo na kierunek medyczny, przez co na Kōtarō wywierano dużą presję, by był równie dobry, co jego rodzeństwo. Po przeniesieniu do klasy E był traktowany jak zmaza na honorze rodziny.

Umiejętności[]

Kōtarō ma bardzo dobrą pamięć i jest świetnym obserwatorem, skupiającym się na danych i dokładnych liczbach. Potrafi dobrze gromadzić informacje na wyznaczony mu temat (przykładowo o drużynach w trakcie zawodów baseballa). Kalkuluje wszystkie za i przeciw, szacuje ryzyko, podejmuje przemyślane decyzje. Sprawdziłby się jako menedżer.

Po dołączeniu do klasy E jego wiedza szkolna znacznie się poprawiła. W drugim semestrze był piąty pod względem najlepszych wyników.

Relacje[]

Gakushū Asano []

Kōtarō zauważył, iż chłopak nie potrafi się wyrwać spod władzy ojca. Dlatego też chciałby pewnego dnia być zdolnym go z tego wyratować.

Manami Okuda[]

On i dziewczyna są bardzo podobnym typem osoby i mają zbliżone zainteresowania. Często otrzymywali te same zadania, przykładowo na wyspie, zajmując się chorymi. Wydawało się, iż dobrze się dogadują i spędzają ze sobą czas, jednak otrzymali zbyt mało czasu na ekranie by móc to stwierdzić ze stuprocentową pewnością. Siedem lat po zakończeniu gimnazjum pracowali razem.

Ciekawostki[]

  • Przedmiotem, z którym idzie mu najgorzej, jest wychowanie fizyczne.
  • Jest jedynym uczniem, który chciał opuścić 3-E z własnej nieprzymuszonej woli.
  • W trakcie wojny domowej został niemal natychmiast wyeliminowany strzałem ze snajperki, podobnie jak Kataoka.
Advertisement