Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Kaho Tsuchiya jest uczennicą klasy 3-C w Gimnazjum Kunugigaoka. Nie występuje w anime.

Wygląd[]

Kaho ma ciemne włosy sięgające do ramion z postrzępioną grzywką oraz duże, ciemne oczy. Jej sylwetka jest raczej smukła.

Osobowość[]

Dziewczę udaje miłą i słodką osobę, w rzeczywistości jednak jest bardzo dwulicowa i interesowna. Nie przywiązuje się emocjonalnie do ludzi, partnerów zmienia jak rękawiczki. Bywa wredna i arogancka, a przede wszystkim niewierna. Klasę Końca, łącznie ze swoim byłym partnerem, traktuje z wyższością i się z niej naśmiewa.

Relacje[]

Maehara Hiroto[]

Choć chłopak miał ją za kogoś bliskiego, dla niej nie znaczył zbyt wiele. Dziewczyna spotykała się z nim jedynie przez chwilę po jego przeniesieniu do klasy E, jednak gdy jej chłopak się o tym dowiedział i chciał ją za to skarcić, odwróciła kota ogonem i poniżyła Hiroto.

Tomoya Seo[]

Jest jej chłopakiem. To właśnie jemu szczególnie nie podobała się jej relacja z Maeharą. Dziewczyna nie jest do niego przywiązana, tak samo jak nie była do jego poprzednika. Widać to po jej zachowaniu wobec jednego z graczy klubu baseballowego, Tanaki.

Advertisement