Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Kazutaka Shindō to kapitan szkolnego klubu baseballowego w Gimnazjum Kunugigaoka. Jeden z najlepszych graczy.

Wygląd[]

Kazutaka ma krótkie, czarne włosy, dość spore brwi i ciemne oczy. Jest dobrze zbudowany. Zwykle widzimy go w białej koszulce z krótkim rękawem i czapce, na obu z nich widnieje czarny symbol. Stanowią one standardowy strój szkolnej  drużyny baseballa.

Osobowość[]

Kazutaka jest dumny z tego, gdzie się uczy, uważa się za wybrańca, który już w tak młodym wieku jest przeznaczony, by w przyszłości stanąć na szczycie. Łatwo go zmotywować przy umiejętnym użyciu właśnie tego przekonania. Traktował klasę 3-E z wyższością, aż do momentu zakończenia ich corocznego meczu, wtedy zaczął żywić wobec nich większy szacunek.

Umiejętności[]

Jako kapitan drużyny baseballowej, posiada rozległe umiejętności w zakresie tegoż sportu. Rzuca bardzo szybkie, silne piłki, które mało kto potrafi odebrać.

Relacje[]

Tomohito Sugino[]

Ci dwaj byli przyjaciółmi nim Sugino został przeniesiony do klasy E. Mimo iż z tego powodu ich relacje uległy znacznemu pogorszeniu (Tomohito przestał być w oczach Kazutaki wybrańcem takim jak kapitan drużyny), po meczu towarzyskim sytuacja nieco się poprawiła. Shindō szanuje chłopaka i jego umiejętność gry.

Cytaty[]

Pokażę ci na turnieju, jak duża różnica dzieli tych, którzy w tak młodym wieku zostali wybrani, by stać na szczycie, i tych, którzy wybrańcami nie są.

—Do Karmy, Rozdział 33

Advertisement