Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Kensaku Ōno jest wychowawcą klasy 3-D w Gimnazjum Kunugigaoka, a tym samym byłym nauczycielem Karmy i Nagisy.

Wygląd[]

Kensaku ma czarne włosy o grzywce odgarniętej symetrycznie na oba boki oraz czarne oczy o niewielkich tęczówkach i charakterystycznym, nieco szpiczastym na końcach od zewnętrznej stronie kształcie. Jego podbródek jest dobrze zarysowany i kształtny.

Osobowość[]

Kensaku nie różni się szczególnie od większości kadry szkoły - został pokazany jako okrutny antagonista, który gardzi klasą E, nawet mimo iż trafiło tam dwoje jego uczniów. Choć uchodzi za dobrego i efektywnego nauczyciela, nie za bardzo interesuje się swoimi uczniami i ich zachowaniem, przynajmniej póki nie zaczynają szkodzić jego reputacji.

Relacje[]

Nagisa Shiota[]

Kensaku nigdy nie przepadał za Nagisą. Uważał go za niemożliwą do nauczenia czegokolwiek porażkę i zmazę na swojej reputacji genialnego nauczyciela. Prawdopodobnie cieszył go transfer chłopaka do Klasy Końca. Odkąd on nastąpił, nie kontaktowali się już ze sobą.

Karma Akabane[]

Przez to, iż czerwonowłosy miał znakomite stopnie, Kensaku traktował go dużo przyjaźniej niż Nagisę i wspierał, by chłopak osiągał kolejne sukcesy. Jednak po zajściu z bójką, w której Karma bronił ucznia klasy E, nauczyciel odebrał to jak zdradę, a ich stosunki diametralnie się pogorszyły.

Advertisement