Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Lovro Brovski jest pięćdziesięciodziewięcioletnim zabójcą, a także pośrednikiem przy wynajmowaniu płatnych morderców. Stanowi jedyne połączenie japońskiego rządu ze światem zabójstw na zlecenie.

Wygląd[]

Lovro jest bardzo dobrze zbudowany, czego wymaga zresztą od niego jego zawód. Ma brązowe oczy i włosy czarnej barwy przycięte w charakterystyczną fryzurę. Jego wiek odbił się na nim w postaci wyraźnych wgłębień w okolicy dźwigaczy kątów ust. Ma też wyraźnie wyeksponowane kości policzkowe.

Chodzi ubrany w cienki czarny golf, na który zakłada niepozapinaną białą koszulę oraz czarną, zapiętą marynarkę. Do tego eleganckie spodnie, rękawiczki i buty tej samej barwy. Na to wszystko długi, sięgający za połowę łydki ciemnoszary płaszcz.

Osobowość[]

Lovro jest dość podstępną osobą. Przy pierwszym pojawieniu się na ekranie był pewny swoich umiejętności zabójcy, nic sobie nie robiąc z osłabienia związanego z wiekiem. Wydaje się wierzyć w powodzenie zabójstwa zleconego klasie 3-E.

Historia[]

Przez większość swojego życia mężczyzna był zawodowym mordercą. Ze względu na wiek musiał jednak z tego zrezygnować, do tego czasu zdążając jednak wyszkolić wielu świetnych zabójców na zlecenie. Na emeryturze przyjął rolę menedżera płatnych asasynów i zbił na tym fortunę. 

Umiejętności[]

Za czasów świetności był doskonałym mordercą i mimo swoich lat wciąż potrafi dać niezły pokaz umiejętności. Jest też bardzo wytrzymały, co widać chociażby po tym, iż zdołał przetrwać po walce ze Żniwiarzem.

Relacje[]

Klasa 3-E[]

W trakcie przerwy letniej został ich trenerem i pomagał im nauczyć się umiejętności potrzebnych do zabójstwa. Szczególną uwagę zwrócił na trójkę jego zdaniem ponadprzeciętnie uzdolnionych uczniów - Chibę, Hayami i Shiotę. Tego ostatniego uznał za uzdolnionego mordercę nadającego się na jego ucznia. Nauczył go też swojej tajnej techniki - Clap Stunner.

Irina Jelavić[]

To właśnie on wyszkolił Irinę na zabójcę. Jemu też zawdzięcza zlecenie, które otrzymała do wykonania pod przykrywką nauczyciela języka angielskiego w Gimnazjum Kunugigaoka.

Ciekawostki[]

  • Ma wschodnioeuropejski akcent, a w anime pokazano, iż potrafi mówić po serbsku.
Advertisement