Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Manami Okuda to uczennica klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka, a tym samym i podopieczna Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Manami jest niewysoką dziewczyną o jasnej cerze i szarawo-fioletowych oczach. Jej włosy również są w odcieniu fioletu, nosi je związane w dwa warkocze sięgające do łopatek. Posiada także okrągłe okulary w szarych oprawkach.

Jej ubranie to mundurek szkolny z dłuższą spódnicą niż u innych dziewczyn.

Osobowość[]

Dziewczyna jest nieśmiała, niewyróżniająca się z tłumu. Mimo tego ma wiele determinacji, co udowodniła swoim uporem przy tworzeniu trucizny zdolnej zabić Koro-sensei'a. Pragnie być przydatna dla swoich kolegów z klasy, czego również dowiadujemy się w wymienionej powyżej sytuacji. Dzięki poznaniu Koro-sensei'a stała się nieco bardziej skora do wyrażania siebie, swoich uczuć, emocji oraz śmielsza.

Zdolności[]

Mimo niewielkiej siły fizycznej i generalnie nie najlepszych umiejętności walki, Manami wciąż posiada swój własny sposób na bycie pomocną przy próbach zabójstwa - chemikalia. Dziewczyna jest bardzo dobra z chemii i matematyki, co potrafi wykorzystać do produkcji śmiercionośnych trucizn i innych przydatnych specyfików.

Relacje[]

Kayano Kaede[]

W kilku scenach anime możemy zobaczyć je razem. W broszurze na jej temat napisano, iż Kayano to jedna z jej najbliższych przyjaciółek.

Karma Akabane[]

Karma i Manami dogadują się całkiem nieźle. Dziewczyna ma go za dość dobrego przyjaciela, uważa, że wcale nie jest taki straszny, o czym wspomniała w jednym z odcinków. Akabane za to jest zainteresowany jej umiejętnościami w zakresie chemii, rzekomo widząc w nich szansę na robienie jeszcze lepszych kawałów.

Kōtarō Takebayashi[]

Okuda jest pod wrażeniem jego umiejętności medycznych. Pracowali razem nad antidotum dla zatrutej części klasy w trakcie wakacyjnego pobytu na wyspie. Siedem lat po ukończeniu gimnazjum najprawdopodobniej pracują razem.

Ciekawostki[]

  • Manami przepada za przedmiotami ścisłymi, jednak języki to nie jej bajka.
  • Najbardziej cenną dla niej rzeczą jest niewielka pipetka.
  • Potrafi pisać wzory chemiczne bez odrywania długopisu od kartki.
  • Chciałaby odkryć w przyszłości wzór chemiczny na uszczęśliwianie przyjaciół.
Advertisement