Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Megu Kataoka jest uczennicą klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka. Pełni rolę żeńskiego reprezentanta klasy.

Wygląd[]

Kataoka jest wysoką, szczupłą dziewczyną o piaskowo-żółtych oczach oraz długich, jasnobrązowych, prostych włosach upiętych w niskiego kucyka podtrzymywanego fioletową spinką. Jej czoło przysłania prosta grzywka sięgająca nieco powyżej brwi.

Osobowość[]

Kataoka jest bardzo dobrą i zdolną osobą o silnych umiejętnościach przywódczych, które zostały wielokrotnie udowodnione w serii. Jest odpowiedzialna, charyzmatyczna, zdyscyplinowana oraz racjonalna, dzięki czemu potrafi postawić wszystkich do pionu. Ponadto zawsze chętnie służy każdemu swoją pomocą, nieraz stawia dobro innych przed swoim własnym. Niestety, z tego powodu jest także podatna na bycie wykorzystywaną. Cieszy się dużym szacunkiem oraz zaufaniem.

Historia[]

W przeszłości Megu uczęszczała do klasy B. Miała tam pewną znajomą - Kokonę Tagawę. Dziewczyna poprosiła Kataokę w drugiej klasie gimnazjum, aby ta nauczyła ją pływać. Chciała jechać nad ocean razem z grupką znajomych, w tym z chłopakiem, który jej się podobał, więc nie mogła się przed nim upokorzyć. Megu zaś była znana ze swoich świetnych umiejętności pływackich, dlatego postanowiła zwrócić się do niej o pomoc.

Kataoka zgodziła się i faktycznie odbyła z Kokoną jeden trening, na którym ta nauczyła się jako tako pływać w basenie. Potem dziewczyna jednak zaczęła unikać kolejnych lekcji, wykręcając się z nich różnymi sposobami. Prawdopodobnie uznała, iż umie już dość i już ich nie potrzebuje. Aczkolwiek ocean jest znacznie bardziej niebezpieczny niż zwykły basen, o czym Tagawa prędko się przekonała. Gdy pojechała na umówiony wyjazd, porwał ją prąd i trzeba było ją ratować przed utonięciem.

Od tamtej pory Kokona zaczęła wykorzystywać Megu, twierdząc, iż niemal się przez nią nie utopiła i ma traumę, ponieważ lekcje szatynki niczego jej nie nauczyły. Kataoka pomagała jej więc w nauce przed egzaminami w ramach rekompensaty. Spędzała na tym tyle czasu, że nie zdążyła sama przyłożyć się do przedmiotów, z którymi szło jej najgorzej. W ten sposób zawaliła sprawdzian i trafiła do klasy 3-E.

Zdolności[]

Kataoka jest najlepszym pływakiem w swojej klasie. W wodzie przemieszcza się bardzo zwinnie i niezwykle prędko. Ponadto jest świetnym strategiem, co udowodniła między innymi podczas prób skrytobójstwa na basenie. Dobrze radzi sobie także z walką nożem - miała czwarte miejsce w klasie na treningu tejże specjalizacji.

Relacje[]

Isogai Yūma[]

Isogai i Kataoka to koledzy z klasy, a także jej reprezentanci. Często pracują razem i są uważani za liderów 3-E. Ich przyjaźń jest oparta głównie na wspólnym wypełnianiu obowiązków, jednak po klasie krążą plotki o innej naturze ich relacji.

Hinano Kurahashi[]

Dziewczyny przyjaźnią się ze sobą i często są widywane razem. Ich charaktery ładnie się dopełniają, co skutkuje dobrą wspólną pracą w zespole.

Kokona Tagawa[]

Kokona wykorzystywała Megu, aby poprawić swoje wyniki w nauce zarówno w drugiej klasie, kiedy jeszcze obie chodziły na zajęcia w głównym kampusie, jak i w trzeciej, po przeniesieniu Kataoki do 3-E. Dzięki Niezabijskiemu jednak Megu udało się nauczyć Tagawę samodzielności, a tym samym uwolnić się od wiecznej opieki nad nią.

Ciekawostki[]

  • Najlepiej idzie jej z językiem japońskim, a najgorzej z historią.
  • Historia dziewczyny nie została przedstawiona w anime, a jedynie w mandze.
  • Ukrywa nóż antypsorowy w spince do włosów.
  • Jej klasa nazywa ją czasem "Super-meg", Kokona zaś - "Megumegu".
  • W przyszłości chce zostać stewardesą.
  • Jest najwyższą dziewczyną w klasie.
  • Przed dołączeniem do klasy E należała do Klubu Pływackiego.
  • Podczas treningu z pseudonimami otrzymała przydomek „Boski Taktyk”.
  • Na liście najbardziej rozchwytywanych dziewcząt w swojej klasie przyznano jej piąte miejsce.
  • Jej marzeniem jest być noszoną na rękach. Jednak gdy o tym mówi, wszyscy rozumieją to opacznie - sądzą, że to ona chce nosić, a nie na odwrót, więc na nią włażą.
Advertisement