Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Odsłonięcie Kart na Wieży Fukuma! jest dziewiątym odcinkiem serii Koro-Sensei Q!

Streszczenie[]

Nagisa zostaje porwany przez Takaokę i jego gang. Klasa 3-E posyła na ratunek specjalnie wyznaczoną do tego zadania grupę. By ocalić niebieskowłosego chłopaka, jego rówieśnicy muszą zmierzyć się z niebezpieczeństwami przygotowanymi przez Akirę, pnąc się aż na szczyt Wieży Fukuma.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Kayano i Nagisa dokądś idą (prawdopodobnie do szkoły), rozmawiając o trzymanym przez chłopaka puddingu, który zielonowłosa zdobyła. Podczas gdy ona mówi o tym, jak bardzo uwielbia ów deser, Shiota nagle znika. Kaede dostrzega go na smoku, pojmanego przez gang Takaoki. Akira oznajmia, iż w zamian za chłopaka chce Króla Demonów, dziewczyna jednak bardziej niż porwaniem kolegi jest przejęta odebraniem jej puddingu.

W klasie Koro-sensei ze spokojem oznajmia, że Nagisa został porwany. Dla niego to jednak nie problem, gdyż jest Królem Demonów i takie sytuacje w jego życiu to norma.

Ritsu zgłasza się, by zanalizować uczniów i wybrać najlepszą ekipę ratunkową. W skład drużyny wchodzą ostatecznie Isogai, Maehara, Okajima, Rio, Fuwa, Kaede, Akabane i Horibe. Czerwonowłosy jest przekonany, iż dałby radę odbić porwanego samodzielnie. Spada miska, ale chłopak dał radę jej uniknąć. Arogancja i tak nie uszła mu jednak na sucho - dostał rozpędzonym brązowym blokiem, który wystrzelił go przez okno gdzieś poza pole widzenia kamery.

Drużyna ratunkowa dociera pod Wieżę Fukuma, gdzie znajdują wbitego w ścianę Karmę. Po chwili Nakamura orientuje się, iż nie ma z nimi ich nauczyciela. Ten jednak woła ją z kartonu, w którym siedział zapieczętowany w magiczną kulę, artefakt, który kupił na promocji jeszcze w miasteczku. Pobyt w niej jednak go unieruchomił, co uczniowie wykorzystują na atak. Osłona zaabsorbowała wszystkie obrażenia, a Koro wyszedł bez szwanku. Okazuje się, iż dała mu ona niebotyczną ilość punktów obrony, więc stał się nietykalny.

Na drugim piętrze wieży ekipa napotyka pierwszego przeciwnika - Smoga, członka Niebezpiecznego Trio Fukumy. Yuzuki postanawia mu wyjaśnić "jedną z prawd tego świata". Mówiąc, iż w grupach, które wystawiają trzech przeciwników, pierwszy z nich nigdy nie wygrywa, jakimś sposobem powala tamtego pokonując go tym samym.

Na kolejnym piętrze trafia im się Łamiący Chwytacz należący do tego samego gangu. Karma postanawia się nim zająć osobiście. Początkowo go nie lekceważy, co widać po fakcie, iż nie zadziera podbródka. Gdy jednak przeciwnik skończył mówić, czerwonowłosy nie wytrzymał i zażartował z jego ciągle dodawanego w wypowiedziach "hmm". Ponownie uderzył rozpędzony blok, ale tym razem wraz z Karmą przez ścianę wyleciał też jego przeciwnik.

Przyszła pora na poziom czwarty i Kulinarnego Szatana, trzecią personę z ugrupowania. Ekipa ratunkowa została ostrzelana, więc musiała pochować się za filarami. Maehara, po kolejnym trafieniu tuż obok niego, uznał, że nie ma się już gdzie chować, więc Isogai go osłonił. Rudowłosy jednak stwierdził, że wolałby nie chować się akurat za nim (prawdopodobnie ze względu na brak tyłu zbroi), a cofając się wszedł wprost w pole rażenia wroga. Ten jednak, nim uszkodził rudzielca, został trafiony strzałem snajperskim oddanym z okna szkoły przez Chibę.

Drużyna dotarła na ostatnie piętro, gdzie zastała Takaokę. Ten zaczął już o sobie opowiadać, ale trafił go kolejny strzał ze szkoły, tym razem oddany przez Rinkę. Akira nie poddaje się i przypomina o swoim zakładniku, po czym ukazuje im Nagisę przebranego w ozdobną suknię. Widok spotyka się z entuzjazmem ze strony Hiroto i Taigi, sesją zdjęciową oraz kpinami Karmy. Zakładnik szybko został uwolniony.

Takaoka ma w zanadrzu jeszcze jedną sztuczkę - nasączył trucizną pudding, który Kayano zgarnęła w pierwszej kolejności i już kończyła jeść. Dziewczę padło na ziemię nieprzytomne. Mężczyzna wyjaśnił, iż ta będzie spała wiecznie, chyba że pocałuje ją księżniczka. Nagisa zastanawia się, skąd mieliby ją wziąć, zaś Rio od razu proponuje przebranego w kiecę niebieskowłosego. Mimo początkowego oporu, Shiota dzięki naciskowi z zewnątrz przełamał się i uratował Kaede. Ta jednak zaraz potem nagle zmieniła się w coś wyglądającego jak zielona wersja Koro. Takaoka nazwał ją obleśną poczwarą, co rozwścieczyło zielonowłosą, która w gniewie doprowadziła do zawalenia się wieży.

Tymczasem to wszystko przez lornetki obserwowali Chiba i Hayami. Widząc jak budowla upada, po raz trzeci już okazali sobie szacunek w typowy dla siebie sposób. W tle Taisei i Muramatsu ich sparodiowali.

Link do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement