Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Red Eye jest profesjonalnym zabójcą o specjalizacji snajperskiej, który został zatrudniony przez japoński rząd do zabicia Koro-sensei'a w trakcie wycieczki jego klasy do Kioto.

Wygląd[]

Red Eye jest blondynem o najprawdopodobniej zielonych oczach stale skrytych za okularami przeciwsłonecznymi oraz jasnej skórze. Nosi ciemnobrązową czapkę i wysokie buty w tym samym kolorze, a także ponczo w odcieniach zieleni, ciemną bluzkę z długim rękawem oraz brązowe spodnie sięgające za kolano.

Osobowość[]

Red Eye jest osobą pewną swoich umiejętności i znającą swoją wartość. Potrafi jednak mierzyć siły na zamiary. Wie, kiedy zadanie go przerasta oraz powinien się wycofać. Nie boi się śmierci, co widać w jego rozmowie z mackowatym w osiemnastym rozdziale. Umie przyznać, że potrzebuje douczenia się, nie jest jeszcze dość dobry, oraz docenić swojego przeciwnika. Po zajściu w Kioto stał się bardziej otwarty na świat i nowe doznania.

Zdolności[]

Mężczyzna jest uzdolnionym snajperem, jest w stanie precyzyjnie strzelać z dużych odległości, zna się na używanej broni i pociskach, które do niej dostaje (umiał ocenić, że pociski na ośmiornicę mają stosunkowo mały zasięg i prędkość). Ma jednak problemy z trafianiem do ruchomego celu.

Ciekawostki[]

  • Mężczyzna ma na koncie trzydzieści pięć ofiar.
  • Jego pseudonim - Red Eye - pochodzi od barwy krwi, którą widzi na celowniku po strzale.
  • To jedyny snajper wśród tych wyznaczonych przez rząd, który zgodził się przyjąć zlecenie na Koro.
Advertisement