Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Ren Sakakibara jest uczniem klasy 3-A w Gimnazjum Kunugigaoka oraz członkiem Wielkiej Piątki.

Wygląd[]

Ren ma brązowe włosy ułożone w dość charakterystyczną fryzurę - większość głowy ma niemalże łysą, pozostawił jednak dość długą grzywkę, którą nosi przerzuconą na prawo. Ma ciemne, dość wąskie oczy i umiarkowanie bladą cerę. Jest uznawany przez społeczność szkolną za niezwykle atrakcyjnego.

Osobowość[]

Podobnie jak reszta Wielkiej Piątki, Ren jest dość arogancki, na dodatek niejednokrotnie wykazuje się narcyzmem. Jest flirciarzem, często wykorzystuje swoje umiejętności i wiadomości z poezji do podrywania dziewcząt. W przeciwieństwie do większości uczniów głównego kampusu, nie jest tak wredny wobec klasy E i zwykle nie bierze udziału w dokuczaniu im. Wydaje się odczuwać też lekki respekt wobec ich umiejętności, co najłatwiej zauważyć na przykładzie Yukiko Kanzaki.

Umiejętności[]

Ren jest uzdolnionym humanistą. Jego ulubionym polem manewru jest poezja, o której dysponuje rozległą wiedzą. Często wykorzystuje swoją smykałkę do liryki by zaimponować dziewczętom.

Relacje[]

Gakushū Asano[]

Ren jest jedyną osobą, która rozmawia z Asano jak ze zwykłym kolegą mimo jego szkolnego statusu. Wydają się przyjaciółmi, zwłaszcza iż Gakushū zwraca się do niego po imieniu, co nie zdarza mu się wobec nikogo innego.

Yukiko Kanzaki[]

Dziewczyna jest jego rywalką w kwestii najwyższych wyników z języka japońskiego, lecz mimo iż uczęszcza do klasy E, Ren nie patrzy na nią z góry, tak jak pozostali uczniowie głównego kampusu, wydaje się okazywać pewien respekt wobec jej umiejętności. Dziewczyna również bardzo przypadła mu do gustu i szatyn flirtuje z nią przy każdej okazji, co wyraźnie nie podoba się Tomohito.

Ciekawostki[]

  • Gdy uczęszczał na uniwersytet, dorabiał jako model.
  • Jest jedną z najbogatszych osób przedstawionych w anime.
Advertisement