Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Rinka Hayami jest uczennicą klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka.

Wygląd[]

Rinka ma średniej długości, spięte w dwa niskie kucyki w odcieniu łososiowo-rudym, włosy oraz zielone oczy.

Siedem lat po ukończeniu gimnazjum widzimy ją już z dłuższymi,

rozpuszczonymi włosami.

Osobowość[]

Hayami jest poważną dziewczyną, wyróżniającą się nadzwyczaj dobrym celem. Jest spokojna, rzeczowa i profesjonalna, dzięki czemu została porównana do pracującego dorosłego, wraz z Chibą.

Historia[]

Rinka wylądowała w klasie 3-E, ponieważ inni liczyli na nią w zbyt wielu sprawach, co dawało jej zbyt mało czasu na skupienie się na nauce.

Zdolności[]

Hayami jest najlepszym strzelcem wśród dziewcząt w jej klasie i trzecim najlepszym ogółem. Jej wynik w czerwcowym teście wynosił 101 z 200. Mówi się, że jest znakomitym żołnierzem zdolnym do pokonania każdego poruszającego się celu, chociaż jej dokładność i zasięg były niższe niż u Chiby. Wiadomo również, że potrafi dobrze strzelać również w nieszczególnie wygodnych pozycjach, takich jak zwisanie głową w dół z drzewa.

Dziewczyna załapała się również na trzecie miejsce w walce nożem, wraz z Toką i Hinano.

Relacje[]

Ryūnosuke Chiba[]

Rinka i Chiba są przyjaciółmi, co prawdopodobnie spowodowane jest ich podobnymi charakterami oraz dzieleniem roli najlepszego strzelca w klasie. Stwierdzono także, że Hayami staje się bardziej rozmowna gdy jest z nim sama.

Ciekawostki[]

  • Najmniej lubianą przez nią lekcją jest fizyka.
  • Jej hobby jest taniec jazzowy.
  • W trakcie treningu z pseudonimami, otrzymała przezwisko "Tsundere Snajper". Twórcą przydomku był Okajima.
  • Gdy jej rodzina jest wspominana lub pokazywana, tylko jej matka jest widoczna.
Advertisement