Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Rio Nakamura jest uczennicą klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka.

Wygląd[]

Rio jest średniego wzrostu nastolatką o prostych, blond włosach, sięgających za łopatki, gdzieś do około połowy pleców. Jej tęczówki mają niebieski kolor. Dziewczyna zamiast standardowej części mundurka szkolnego, marynarki nosi blady, szarawo-żółty sweter.

Osobowość[]

Dziewczyna dysponuje zdumiewającym intelektem i sprytem, który jednak wykorzystuje do dokuczania innych oraz strojenia sobie z nich żartów. Ma świetne wyczucie, co do wybierania swoich ofiar. Nie brak jej i zbereźnych myśli. Bywa bezczelna, a mimo tego wszystkiego jest całkiem przyjazną, pełną energii osobą. Potrafi dobrze ukryć swoje prawdziwe emocje i uczucia. W rzeczywistości klasa sporo dla niej znaczy.

Historia[]

W podstawówce Rio była wzorową uczennicą. Czuła się przez to jednak nieco osamotniona i tęskniła za normalnością, dlatego od gimnazjum zaczęła wymigiwać się od nauki, zamiast tego poświęcając więcej czasu na życie towarzyskie. Z tego powodu jej oceny spadły, a ona sama trafiła do klasy E.

Umiejętności[]

Nie najgorzej radzi sobie z pistoletem. W czerwcowym teście zajęła czwarte miejsce w strzelectwie w damskiej części klasy i siódme ogółem.

Dziewczyna jest świetna z angielskiego, figurowała jako numer jeden w szkole na egzaminie z tego właśnie przedmiotu. Poza tym jest uważana za jedną z najinteligentniejszych osób w klasie (choć pierwsze miejsce musiała ustąpić Karmie).

Relacje[]

Karma Akabane[]

Jako iż są do siebie zbliżeni charakterem i poziomem intelektualnym, dość łatwo im się ze sobą dogadać. Mimo to nie widywano ich w serii koło siebie zbyt często. Wyjątkiem były sceny, gdy wspólnie dokuczali Nagisie oraz wojna domowa.

Nagisa Shiota[]

Dręczenie go to wręcz jej hobby. Uwielbia czepiać się go o cokolwiek, chociażby jego długie włosy (choć po poznaniu powodu, dla którego chłopak ich nie ścina, przeprosiła go i obiecała, iż koniec z docinkami w tym temacie, nie minęło dużo czasu, a złamała dane słowo). Mimo tego są przyjaciółmi, a nastolatek nie przywiązuje dużej uwagi do jej zaczepek. Zostało napomknięte, iż dziewczyna była zauroczona niebieskowłosym, ale szybko go sobie odpuściła, dając pole do popisu Kayano.

Taiga Okajima[]

Ze względu na to, iż jej znajomi to w większości mężczyźni, Rio nie wystrzega się dwuznacznych tematów. Gdy jest razem z Okajimą, robi się jeszcze bardziej bezczelna. Chłopak sam przyznał, że jest jedyną dziewczyną, z którą mógłby przegrać w tej kategorii.

Ciekawostki[]

  • Nie znosi nudziarzy.
  • Jej ulubione danie to pizza.
  • Ma poczucie stylu, które, według Iriny, jest godne uwagi.
  • W trakcie wojny domowej wyeliminował ją Nagisa.
  • Nie podobają jej się jej oczy. Uważa, że są za małe.
  • Jej ojciec jest tłumaczem, a matka modelką reklamową.
  • Jej włosy są farbowane.
  • Zajęła trzecie miejsce na egzaminach końcoworocznych.
  • Jak wynika z dziesiątego rozdziału mangi, jej wymarzoną osobą z zagranicy do spotkania jest Jack Sparrow z "Piratów z Karaibów".
Advertisement