Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Ritsu - pierwsza uczennica klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka, która dołączyła w trakcie roku szkolnego; maszyna bojowa stworzona na potrzebę zabicia Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Sylwetka Ritsu wyświetlana na ekranie wbudowanym w wysoką, prostokątną maszynę posiada długie, jasnoróżowe włosy oraz błękitne oczy. Dziewczyna nosi na głowie zieloną opaskę. Podobnie jak inni uczniowie, w trakcie lekcji jej ubiór stanowi cybernetyczny, szkolny mundurek. Przed przebudową ekran, na którym wyświetlany jest jej awatar, był dużo mniejszy i pozwalał ujrzeć jedynie jej głowę. Miała wtedy również czerwone oczy, a grafikę w tle zamiast krajobrazu stanowił zwykły, czarno-niebieski ekran.

Osobowość[]

W zamyśle Ritsu miała nie posiadać żadnych uczuć czy emocji, być zwykłym robotem, maszyną do zabijania. Jednakowoż po tym, jak została przerobiona przez Koro-sensei'a stała się szczęśliwą i radosną, wirtualną dziewczyną. Od tamtej pory rozumie co oznacza praca zespołowa i dobrze dogaduje się z rówieśnikami z klasy. Często im pomaga, czy wysyła potrzebne dane, jest niezastąpiona.

Historia[]

Ritsu została zbudowana w Norwegii w celu wysłania jej do Gimnazjum Kunugigaoka i uśmiercenia Koro-sensei'a. Została zarejestrowana jako jeden z uczniów, aby w.w. wychowawca klasy 3-E nie mógł jej atakować. Dziewczyna miała zostać wysłana do klasy E w tym samym czasie co Itona, jednak uznano, że chłopak nie jest jeszcze gotowy, dlatego dołączył do niej później.

Zdolności[]

Ritsu posiada wiele różnych rodzajów broni palnych. Jest również dobra w hakowaniu oraz kalkulowaniu szans. Potrafi się przemieszczać do telefonów komórkowych innych uczniów dzięki specjalnej aplikacji, aby móc brać udział w zadaniach poza salą lekcyjną.

Relacje[]

Koro-sensei[]

To właśnie Koro-sensei ją przerobił, dając jej możliwość posiadania uczuć oraz własnego zdania. Dzięki niemu zyskała swoją osobowość. Ritsu jest mu wdzięczna za to, że to zrobił, dlatego też pomaga mu w razie potrzeby.

Klasa 3-E[]

Na początku, gdy Ritsu dołączyła do klasy, nikt jej nie lubił. Spowodowane było to faktem, iż robot nie posiadał uczuć i nie liczył się ze zdaniem innych. Co chwila rozpoczynała serię strzałów w stronę Koro-sensei'a, nie dając mu tym samym prowadzić lekcji, a innym uczniom - uczyć się. Została raz nawet zaklejona taśmą, by nie mogła uruchomić dział i dała innym szansę do brania udziału w normalnych lekcjach.

Jednak gdy została przerobiona i zyskała uczucia oraz osobowość, zaczęła się dużo lepiej dogadywać z rówieśnikami.

Ritsu utrzymuje kontakt z innymi uczniami poza szkołą dzięki aplikacji pozwalającej jej przenosić się na telefony komórkowe. Chętnie im pomaga jeśli tego potrzebują.

Ciekawostki[]

  • Ritsu po przerobieniu przez Koro-sensei'a została ponownie przywrócona do ustawień domyślnych na rozkaz Shiro, jednak dziewczynie udało się ukryć program wgrany jej przez wychowawcę, dzięki czemu zachowała swój charakter i uczucia.
  • Jako że dziewczyna prosperuje jako komputer, nie może osobiście brać udziału w testach w głównym kampusie. Dlatego też ma swojego "dublera", który nieszczególnie ją przypomina. Ona zaś tylko może towarzyszyć mu na ekranie telefonu.
  • W wersji telefonicznej jest bardziej podatna na działanie hakerów (mimo to tylko wykwalifikowani informatycy mają szansę przedostać się przez jej zabezpieczenia).
  • Nagisa był pierwszą osobą, która skorzystała z telefonicznej aplikacji Ritsu.
  • Jej prawdziwe imię to: Autonomiczna Inteligenta Bateria Stacjonarna.
Advertisement