Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Czas na Dorosłych jest drugim rozdziałem drugiego tomu mangi pod tytułem Klasa Skrytobójców i dziewiątym ogółem.

Streszczenie[]

Wraz z pojawieniem się nowej nauczycielki Iriny Jelavić, w klasie 3-E następują nieprzyjemne zmiany. Uczniowie są zdegustowani jej metodami nauczania polegającymi na nakazaniu im samodzielnego zdobywania wiedzy. Kobieta jednak nie przejmuje się nimi i skupia w całości na przygotowaniu pułapki na Niezabijskiego.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Rozpoczyna się pierwsza lekcja angielskiego. Uczniowie siedzą cicho w ławkach, obserwując swoją nową nauczycielkę - Irinę Jelavić, oczekując przy tym, aż ta rozpocznie zajęcia. Jednak kobieta ma zupełnie inne plany. Rozsiada się przy swoim biurku, szykując kolejne intrygi na swego mackowatego adoratora. Duma z ułożenia doskonałego planu przyćmiła jej nieco jasność umysłu i nie zwraca uwagi, kiedy Nagisa zerka w jej kierunku.

Wspomina również moment, gdy ten przyszedł do niej, aby zdać raport na temat słabych punktów pana Niezabijskiego. Przekazał mniej innym, że udało się zniszczyć jedną mackę oraz to, iż potrzeba uczynić tak ze wszystkimi przed ostatecznym ciosem, gdyż istnieje ryzyko jego ucieczki nawet z tylko jedną ocalałą kończyną. Dodał, że ich wychowawca ma dość wyczulony węch, pomimo braku nosa. Dlatego zakazuje nauczycielce nie palić, przynajmniej w szkole, jeśli nie chce zostać wyczuta po zapachu. W retrospekcji widzimy również, jak Niezabijski wywęszył posiłek dwójki swoich uczniów ukrywających się za drzewem.

Zniecierpliwieni uczniowie zaczynają jedno po drugim krzyczeć, aby Irina coś robiła, nazywając ją przy tym "Biczą". Zdenerwowana tym kobieta robi wyrzuty klasie o to, że nawet nie potrafią odróżnić litery ,"V" od "B", jak zresztą większość Japończyków. W końcu decyduje się nauczyć klasę wymowy tego, co wpływa pozytywnie na zbuntowaną grupę. Nakazuje im przygryźć dolną wargę i... wytrzymać tak do przerwy w ciszy. Nie podoba się to oczywiście nikomu. Całą tę szopkę z ukrycia obserwuje Karasuma.

Przed budynkiem szkoły Tadaomi wyjaśnia Irinie, że nie powinna sprowadzać obcych ludzi do szkoły, jak to uczyniła w przypadku grupy, którą przedstawiła swoim uczniom, i która pomagała jej zwrócić na siebie uwagę pana Niezabijskiego pod sklepem (przy ich pierwszym spotkaniu). Kobieta zupełnie się tym nie przejmuje i uznaje, iż potrafią dochować tajemnicy, a nawet wykonać każde polecenie za darmo przez swoje zauroczenie nią. Jest pewna swego.

W tej samej chwili wraca wychowawca 3-E z herbatą dla swej sympatii, tak jak sobie tego życzyła. Irina znów zaczyna udawać zainteresowanie jego osobą, i udaje niezmiernie wdzięczną za napój. Proponuje mu również rozmowę w magazynku po piątej godzinie lekcyjnej. Nauczyciel przyjmuje propozycję. Irina spogląda na agenta z dumą, nakazując, by ten pilnował dzieci pod ich nieobecność. Już mógł szykować dziesięć miliardów nagrody. Tadaomi patrzył tylko kamienną twarzą na to wszystko.

Nastało południe. Pan Niezabijski wraz z panią Jelavić udają się do magazynu. W tym czasie uczniowie mają trening strzelecki. Nie umknęło ich uwadze spotkanie tamtej dwójki, więc zaczynają rozmyślać, co zamierzają uczynić. Jedna z uczennic wyznaje, że nie lubi nowej nauczycielki. Karasuma wyjaśnia, iż nie ma na to wpływu i to była decyzja rządu. Jest również pod wrażeniem jej szybkości wypełniania zadań - uskuteczniła swoją pułapkę w jeden dzień.

W tym czasie Irina Jelavić zamyka drzwi. Nauczyciel pyta, o czym ta chciała porozmawiać. Oczywiście nie otrzymuje pożądanej odpowiedzi na swe pytanie. Po raz kolejny kobieta nabiera ogromnej pewności siebie, obierając najbardziej perfidną strategię, na jaką ją było stać. Musi go zabić szybko, nim ten zacznie coś podejrzewać. Zdjęła swoją marynarkę, mówiąc, że pociągają ją wyjątkowe osoby. Oczywiście żółty jest zachwycony widokiem jej odsłoniętego ciała. Kobieta nie poprzestaje i coraz bardziej przymila się do niego, wyznając, iż pała do niego miłością od samego początku. Wszystko miało na celu odwrócenie jego uwagi od pułapki. Przez noc zdołała przerobić cały magazyn, żeby wyglądał jak miejsce do noclegu. Po kątach kryli się jej najemnicy, gotowi na sygnał do odstrzału. Kobieta kazała Niezabijskiemu minutę odczekać, aż wszystko zdejmie. Ukryła się za sprzętem sportowym, odliczając. W tym samym czasie rozpoczęto ostrzał wycelowany w pana Niezabijskiego. Dziewczyna zaś siedzi w ukryciu, czekając, aż wszystko ustanie.

Mimo profesjonalnego doboru broni, Niezabijski wychodzi bez szwanku. Zaskoczona nauczycielka nie może uwierzyć w to, co widzi. Zamachowcy oraz bronie leżą na ziemi bezwładnie. Mackowaty wyjaśnia, że zwykłe kule nie mogą go zranić i topią się na jego ciele. Każe również zwrócić uwagę na swą twarz. Dodatkowa para czarnych otworków to nie oczy, a nos, dzięki któremu wyczuł zapach metalu, jakiego dzień wcześniej tam nie było oraz smród dorosłych mężczyzn. W tej samej chwili dziewczyna przypomina sobie słowa Nagisy o jego wyczulonym węchu. Mało tego nauczyciel przyznaje, że Irina działa zbyt schematycznie, co ją doprowadziło do zguby. Stwierdza, iż jego uczniowie są kreatywniejsi. Zdradza również coś na temat swej zemsty na skrytobójcach. Polega ona na pielęgnacji, która spotka też Jelavić.

Z magazynu zaczynają dochodzić dziwne odgłosy, wprawiając dzieci w zakłopotanie. Nie mają pojęcia, co tam naprawdę się dzieje. Nie mogąc dłużej czekać, biegną sprawdzić to natychmiast. Nim zdołali tam dotrzeć, ujrzeli swego wychowawcę opuszczającego magazyn. Grupa pyta o swoją nauczycielkę, lecz w odpowiedzi dostają, że na szóstej lekcji czeka ich trudna kartkówka, a nauczycielce nic nie jest. Wtedy wychodzi Irina, ubrana w stary, ciasny strój od wf. Opowiada o jego czynach, jakimi był suchy masaż twarzy oraz rozluźnił jej sztywne ramiona oraz biodra, a następnie przebrał w ciasny strój w stylu retro do wf'u w ciągu sekundy. Wyznaje również o dodatkowej rzeczy, jakim było użycie macek do... Nie dokańcza zdania, gdyż pada na ziemię. Natomiast nauczyciel nie przyznaje się do niczego, mówiąc, że to tajemnicza sprawa dorosłych, a jego obojętna mina mówi sama za siebie. Na końcu zaprasza uczniów do klasy. Irina nie może znieść upokorzenia, odgrażając zemstą za wszelką cenę, zrywając z głowy opaskę.

Lista rozdziałów[]

Manga v. 1
Tom 1 Rozdział 1Rozdział 2Rozdział 3Rozdział 4Rozdział 5Rozdział 6Rozdział 7
Tom 2 Rozdział 8Rozdział 9Rozdział 10Rozdział 11Rozdział 12Rozdział 13Rozdział 14Rozdział 15Rozdział 16
Manga v. 2
Tom 20 Rozdział 170Rozdział 171Rozdział 172Rozdział 173Rozdział 174Rozdział 175Rozdział 176Rozdział 177
Manga v. 3
Tom 21 Rozdział 178Rozdział 179Rozdział 180
Dodatki Piosenka o Rysowaniu Pana NiezabijskiegoPan Niezabijski vs Kusuo SaikiCzas na ZagadkęSaikou Jump w DelegacjiLetnie Wydarzenie w DelegacjiGłosowanie na Ulubioną Postać
Advertisement