Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Ruiny Męki to czwarty odcinek serii Koro-Sensei Q!

Streszczenie[]

Dyrektor szkoły, Gakuhō Asano, nie jest przekonany co do tego, że Koro jest Królem Demonów i nie uważa go za dobry materiał na nauczyciela. By sprawdzić słuszność swoich przeczuć, wysyła ośmiornicę wraz z jego klasą na specjalny trening, gdzie zostaną wystawieni na trzy próby mające wykazać predyspozycje stwora do roli wychowawcy.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło:[]

Fabuła[]

Przed intrem ukazana zostaje scena rozmowy na temat Koro dyrektora Asano z Karasumą. Ten pierwszy nie potrafi pojąć sensu działań potwora. Gdy zapytał, gdzie owo stworzenie teraz jest, a brunet ukazał mu widok z kamery ukazujący ośmiornice przebraną za staruszkę kupującą jajka, rudy początkowo miał nadzieję, że to jakiś żart.

Gakuhō nie może uwierzyć, że Koro-sensei jest Królem Demonów, istota bowiem nie spełnia kryteriów (diabelskie oczy, ostre zębiska, szpony, tytanowe stopy). Wątpi też, że ten nadaje się na pedagoga i postanawia go przetestować.

Klasa E przemierza kompletnie ciemny korytarz, by ostatecznie wyjść z niego do sali treningowej, do której wysłał ich dyrektor. Kirara podejrzewa, iż Asano miał jakieś ukryte intencje wysyłając ich tam lecz Tomohito jest zdania, że to zwykły test, a o potwierdzenie swej racji prosi Koro, który jednak jest zbyt zajęty szorowaniem lustra i liczeniem na podwyżkę za dobrze wykonane zadanie.

Przybywa strażnik lochu, który, po zlekceważeniu ze strony ośmiornicy, oznajmia ich, że są głupcami jeśli sądzą, iż przejście próby będzie łatwe. Prezentuje im trzy komnaty prób. Pierwszym testem jest Komnata Oszustów - według zapisu na kamiennej tablicy między nich podrzucono kogoś, kto tylko podszywa się pod jednego z nich. Koro-sensei natychmiast zaczął wszystkim wyjaśniać, iż on na pewno jest prawdziwy i prosić aby go nie odrzucali, bo nie zniósłby tego.

Dyrektor Asano oraz Karasuma obserwują wszystko przez ekrany w gabinecie rudego. Gakuhō wyjaśnia, iż prawdziwy nauczyciel musi znać swoich uczniów i właśnie to chce sprawdzić u ośmiornicy w tejże próbie.

Koro wraz ze swoją klasą szukają sposobu na wykrycie oszusta. Okajima proponuje, że obwącha wszystkie dziewczęta by to sprawdzić, przez co wściekła Rio uderza nim głową w dół o podłogę. Dzięki temu incydentowi jednak wszyscy już mieli pewność, że Taiga jest prawdziwy. Karma wpada na lepszy pomysł i proponuje sprawdzenie, czy każdy wciąż posiada cechy i umiejętności, których nie da się podrobić.

Pora na przerywnik z pytaniami do dyrektora. Tym razem wiadomość, którą dostał, brzmiała "Zakochałam się w chłopaku starszym od siebie, jak przyciągnąć jego uwagę?", a jej autorką była dziewczyna o pseudonimie Zwierzątko Klasowe. Asano sugeruje jej zmanipulowanie wybranka i stalking, by dowiedzieć się o nim jak najwięcej, gdyż łatwiej jest sterować innymi wiedząc o nich wszystko. Hinano Kurahashi, ku trwodze klasy, wszystko entuzjastycznie zapisuje w notatniku.

Klasa w końcu wykryła oszusta, którym okazał się Terasaka. Kolejnym testem jest Komnata Sekretów - trzeba zdradzić strażnikowi sekrety kogoś z klasy. Uczniom nie podoba się taka próba, aczkolwiek Koro-sensei jest do niej świetnie przygotowany, zna wiele "gorących sekretów" każdego ze swoich uczniów.

Dyrektor obserwujący go jest zdania, iż dobry nauczyciel powinien znać słabości swoich uczniów, by zagwarantować sobie ich posłuszeństwo. Jest pod wrażeniem mackowatego. Karasuma zaczyna mieć wrażenie, że to rudzielec, nie ośmiornica, jest Królem Demonów.

Nagisa również ma asa w rękawie - notatnik z tajemnicami swojego wychowawcy, które to właśnie zdradza strażnikowi, wpędzając żółtego w chwilowe załamanie ze wstydu.

Czas na ostatnią próbę - Komnatę Poświęceń. Na środku sali wyrasta ściana oddzielająca uczniów od ich nauczyciela. W obu połówkach pojawia się podest z czerwonym przyciskiem. Strażnik wyjaśnia, iż tylko jeden z nich może być naciśnięty, w ten sposób powstrzymując napierający w dół sufit w drugiej przegrodzie. Jeśli naciśnie go klasa, przetrwa wychowawca, lecz oni sami zostaną zmiażdżeni. I na odwrót. Choć dyrektor jest przekonany, iż potwór zadba o własne przetrwanie, Koro-sensei bez wahania naciska guzik po swojej stronie, zatrzymując mechanizm po stronie swoich uczniów i otwierając im tym samym drzwi prowadzące na dwór. Oznajmia, iż nie mógłby ich tak zostawić, nawet jeśli stawką jest jego życie.

Dyrektor Asano podejmuje decyzję, iż pozwoli żółtemu stworowi uczyć w swojej szkole, przynajmniej dopóki ten mu nie podpadnie.

Po wydostaniu ośmiornicy z pułapki od drugiej strony, Karma uświadamia pozostałych, iż gdyby zostawili tam nauczyciela, to by go pokonali, na co żadne z nich wcześniej nie wpadło.

Linki do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement