Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Ryūki jest przywódcą bandy licealistów, którzy pojmali Kayano Kaede i Yukiko Kanzaki w trakcie wycieczki do Kioto.

Wygląd[]

Chłopak ma ciemnobrązowe, przydługie włosy zaczesane, wręcz "przylizane" do tyłu bez widocznego przedziałka. Ma wąskie oczy o małych, ciemnych źrenicach oraz bliznę po ranie ciętej/zadrapaniu przy lewej skroni. Nosi żółty naszyjnik.

Osobowość[]

Ryūki jest brutalną, sadystyczną osobą, dla której uprzykrzanie życia i robienie krzywdy innym nie jest żadnym problemem. Ma kompleksy spowodowane swoim niskim statusem społecznym, widać to w jego nienawiści wobec elity i bardzo szybkim oskarżaniu wszystkich o wywyższanie się. Poniżanie osób znajdujących się wyżej od niego w hierarchii sprawia mu przyjemność i podnosi morale.

Historia[]

Sądząc po jego wypowiedziach, uczęszczał do szkoły o niskim poziomie. Wraz ze swoją bandą wielokrotnie już niszczył życie osobom z tak zwanej elity, wypracowując sobie na to w tym czasie dwie podstawowe metody, które wykorzystywali na zmianę w zależności od płci ofiary - mężczyzn wrabiali w molestowanie, kobiety zaś krzywdzili fizycznie i psychicznie (dość prawdopodobnym jest, iż może chodzić o gwałt).

Ciekawostki[]

  • Uważa siebie i swoich kumpli za "Ewangelistów Ruiny", co sugeruje, iż traktuje sprowadzanie elity na dno jak swoją świętą misję.
  • Prawdopodobnie w momencie pojawienia się w mandze uczęszcza do trzeciej klasy liceum.
  • Po wydarzeniu w Kioto chłopak opuścił się w nauce do tego stopnia, że musiał powtarzać rok.
  • Któryś z uczniów klasy E pozostawił w jego kryjówce informator od Koro po uratowaniu koleżanek. Dzięki niemu Ryūki powrócił po ukończeniu szkoły do Kioto jako "Bóg szkolnych wycieczek".
Advertisement