Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Ryūnosuke Chiba jest uczniem klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka, nauczanym przez Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Ryūnosuke jest średniego wzrostu i standardowej postury brunetem o grzywce zasłaniającej oczy. Młodzieniec nie skraca włosów ze względu na swoje przeszywające spojrzenie, które wprawiało inne osoby w dyskomfort.

Osobowość[]

Chłopak jest osobą o dość stoickim nastawieniu. Jest spokojny i niezbyt rozmowny. Podobnie jak Rinkę, uważa się go za bardzo dojrzałego psychicznie. Ma tendencje do zauważania mało widocznych dla innych rzeczy.

Chiba oczy

Chiba z widocznymi oczami.

Umiejętności[]

Ryūnosuke jest najlepszym ze strzelców w swojej klasie. Najlepiej radzi sobie na dużych dystansach, dobrze wymierzając odpowiedni kąt strzału i pamiętając o wszystkich zmiennych. Zalicza się do dwójki najlepszych snajperów w klasie. Drugi z nich to Rinka Hayami.

Relacje[]

Rinka Hayami[]

On i dziewczyna są blisko, dobrze dogadują się ze względu na podobne charaktery. Rudowłosa robi się bardziej rozmowna, gdy jest z nim sam na sam. W characterbooku wspomniano, iż umawiali się ze sobą, a także iż ich kontakty nie urwały się po gimnazjum. Rinka nawet pomogła mu zdobyć pracę i rozpocząć własny biznes.

Ciekawostki[]

  • Najbardziej lubi jeść jajka na twardo.
  • Przepada za matematyką. Nie można jednak powiedzieć tego samego o biologii.
  • Pragnie zostać architektem.
  • W trakcie wojny domowej został wyeliminowany przez Yukiko.
Advertisement