Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Taiga Okajima jest uczniem klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka i podopiecznym Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Taiga ma ścięte bardzo krótko, ciemne (czarne) włosy, oczy o bliżej niezidentyfikowanym, acz prawdopodobnie czarnym kolorze oraz brwi grubsze niż pozostali uczniowie klasy.

Po przeskoku o siedem lat można dostrzec, że jego włosy są dłuższe, niż za czasów szkolnych.

Osobowość[]

Podobnie jak Rio Nakamura, Okajima uwielbia podglądać innych, a zwłaszcza dziewczęta. Przepada za magazynami dla dorosłych, pod tym względem zyskał nawet miano pobratymca Koro-sensei'a i Itony.

Zdolności[]

Taiga zna się na fotografii (naturalnie najczęściej fotografowanym przez niego obiektem są dziewczęta). Dzięki temu zainteresowaniu potrafi także wykorzystywać kamery monitoringu, co udowodnił przy sprawie ze Żniwiarzem. Jest również w czołówce wśród uczniów jeśli chodzi o umiejętności walki z nożem.

Relacje[]

Hinano Kurahashi[]

Okajima został sparowany z Hinano przez Koro-sensei'a w trakcie jednego z testów.

Ciekawostki[]

  • Najbardziej z przedmiotów szkolnych lubi wf, najmniej matematykę.
  • Jego hobby to kolekcjonowanie książek (zwłaszcza erotyków).
  • Przed degradacją do klasy E należał do klubu fotografii.
  • W dorosłości chciał zostać fotografem i tak też się stało.
  • W obu sprawdzianach grupowych na zajęciach wychowania fizycznego należał do uczniów wyeliminowanych w pierwszej kolejności.
  • Jest zauroczony w Rince Hayami. Uważa ją za typ tsundere.
  • W walentynki jako jedyny chłopak nie otrzymał żadnych czekoladek.
  • Jak wynika z dziesiątego rozdziału mangi, jego wymarzoną do spotkania osobą z zagranicy jest Lara Croft z "Tomb Raider".
Advertisement