Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Takebayashi, Opuszczasz Klasę E? to dziesiąty odcinek serii Koro-Sensei Q!

Streszczenie[]

Po wypadku z dziwacznymi czekoladkami od Iriny, Takebayashi utwierdza się w postanowieniu, iż chce zmienić klasę. Młodzieniec opuszcza więc stary kampus i dołącza do paladynów z Wielkiej Piątki. Jego była klasa jednak nie chce tak szybko dać za wygraną i próbuje znaleźć sposób, by zatrzymać okularnika w swej drużynie.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Na początku odcinka Hinata, Toka, Sumire i Hinano znajdują się wraz z Iriną w środku spowitego mrokiem lasu, w którym to szykują coś w wielkim kotle. Z rozmowy wynika, iż szykują walentynkowe czekoladki dla chłopców. Wiedźma dodaje do nich przedziwne składniki, twierdząc, iż nikt nie oprze się jej wyrobom. Okano już wtedy ma przeczucie, że szykują się kłopoty.

Następnego dnia, w Walentynki, dziewczęta wręczają chłopcom sporządzone poprzedniego wieczoru słodycze. Najbardziej zachwycony ze swojego prezentu jest Tomohito, albowiem otrzymał je od Yukiko (która potraktowała to tylko jako swój przyjacielski obowiązek), która mu się podoba. Takebayashi jako jedyny nie otrzymał żadnych.

Przeczuwane już wcześniej przez Hinatę skutki uboczne pokazują się lada moment po zjedzeniu czekoladek. Chłopcy, którzy ich skosztowali, zmieniają się w zombie żądne kolejnych słodyczy. Okuda próbuje jednej, by dowiedzieć się, co zostało do nich dodane. Okazuje się, iż był to mocny eliksir miłosny oraz opium. Nim okularnica kończy wszystko wyjaśniać, sama zostaje zamieniona.

By ocalić prezent od Kanzaki, Sugino pochłania swoje czekoladki. Te, choć nie były dziełem Iriny, również go przemieniły - podekscytowanie związane z osobą, od której je dostał, uruchomiło jego defekt - zmienił się w potężnie umięśnionego berserka, a następnie uciekł. By go powstrzymać, Kurahashi posyła za nim bandę zombie, oferując im czekoladki w nagrodę za powstrzymanie Tomohito. Wszystkie natychmiast wybiegają go łapać. Reszta klasy ma chwilowy spokój.

Następnego dnia symptomy występujące po czekoladkach odpuszczają, jedynie Sugino wciąż nie wrócił do normy. Ulga z tego powodu nie trwa jednak długo - klasa dowiaduje się, iż Takebayashi chce dołączyć do paladynów. Mimo wielu namów ze strony innych, chłopak nie zmienia zdania. Co wcale nie znaczy, iż uczniowie 3-E dali już za wygraną.

W następnej scenie Kōtarō siedzi już związany na krześle w starym kampusie. Nastolatek próbuje się wyrwać i wykrzykuje, że zamierza zostać paladynem i dostawać czekoladki w swojej ulubionej kawiarni z pokojówkami. To podsuwa Karmie pewien pomysł - wszystkie dziewczyny w klasie (oraz Nagisa) zostały przebrane za pokojówki i miały wdzięczyć się Takebayashiemu. Niestety, nawet specjalna technika Yady wyuczona od Iriny nie dała rady złamać chłopaka, tego bowiem ekscytują jedynie dwuwymiarowe dziewczęta z anime.

Gdy wszystkie pomysły reszty klasy nie wypaliły, do akcji wkracza Ritsu i jej czar analityczny. Dowiaduje się z niego, dzięki czemu może zatrzymać nastolatka i wciąga go do swojego świata poprzez... prawdopodobnie zjedzenie.

Później widzimy Kōtarō siedzącego na oknie i wpatrzonego w zachód słońca. Stwierdza on, iż dzięki wizycie w Ritsu zrozumiał, iż jest w tej klasie miejsce dla kogoś takiego jak on i ostatecznie zostanie jeszcze wesprzeć drużynę. Na koniec odcinka, ku zaskoczeniu pozostałych zgromadzonych, młodzieniec otrzymuje poziom w górę i zaczyna śpiewać.

Link do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement