Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Muramatsu Takuya jest jednym z uczniów klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka.

Wygląd[]

Muramatsu ma brudno-blond włosy oraz oczy, których źrenice wraz z tęczówkami są oznaczone jedynie dwoma niewielkimi, czarnymi kropkami.

Osobowość[]

Takuya jest jednym z bardziej niezależnych członków klasy. Nie wykazuje szczególnego entuzjazmu związanego ze szkoleniem do zabójstwa Koro.

Historia[]

Rodzina Muramatsu prowadzi sklep z ramenem, nazywający się "Matsuraiken". Takuya już wielokrotnie prosił ojca o zmianę w przepisie na to danie, ponieważ jego zdaniem ramen ten był dość mdły.

Zdolności[]

Chłopak ma dobrego cela, co udowadnia czerwcowy test na celność. Uzyskał czwarte miejsce w męskiej części klasy, a szóste ogółem. Jego wynik to 90 z 200. Ponadto jest najlepszym kucharzem w klasie, dzięki swoim praktykom w sklepie ojca.

Relacje[]

Terasaka Ryōma[]

Muramatsu jest członkiem gangu Terasaki, przez co najczęściej są widywani razem. Takuya zwykle posłusznie podąża za przewodnictwem lidera grupy, choć czasem zdarzają się wyjątki.

Itona Horibe[]

Odkąd Horibe dołączył do klasy i został wcielony do grupy Terasaki, Muramatsu często zabiera go do sklepu z ramenem swojego ojca. Chłopak był nieco zaskoczony szczegółową krytyką Itony na temat dania. Horibe jednak, mimo swych uwag na temat ramenu, często tam jada, ponieważ nie ma pieniędzy, a tam dostaje jedzenie za darmo.

Ciekawostki[]

  • Jest najlepszy w gotowania spośród uczniów 3-E.
  • Najgorzej idzie mu z matematyką.
  • Muramatsu chciał zostać w przyszłości menedżerem biznesowym.
Advertisement