Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Teppei Araki jest uczniem klasy 3-A w Gimnazjum Kunugigaoka, członkiem Pięciu Wspaniałych i przewodniczącym szkolnego kółka radiowego.

Wygląd[]

Teppei posiada masywną budowę ciała. Jego włosy są krótkie w odcieniach brudnozielonego. Jego twarz jest pulchna. Chodzi w okularach o cienkich, srebrnych, owalnych oprawkach.

Osobowość[]

Mimo iż nie jest tak skłonny do ataków (co nie znaczy, że nie mają one miejsca wcale), chłopak również uważa, iż klasa E jest od niego gorsza i traktuje ich z wyższością. Jest osobą dość charyzmatyczną, marzącą o karierze w mediach. Łatwo przyswaja informacje dotyczące nauk społecznych.

Umiejętności[]

Chłopak jest bardzo pojętnym uczniem, a jego specjalizacja to nauki społeczne. Do czasu egzaminu kończącego pierwszy semestr uchodził za bezsprzecznie najlepszego w tej dziedzinie, później jednak Isogai zrzucił go z piedestału. Swoje wyniki zawdzięcza między innymi skupianiu się na skali zmian, jakie wywołuje dane zjawisko społeczne.

Ciekawostki[]

  • Był komentatorem podczas meczu baseballa klasy 3-E.
  • Jego ojciec jest głównym reporterem znanej gazety.
  • To on stoi na mównicy w trakcie comiesięcznych zebrań szkolnych.
  • Na pierwszych egzaminach śródsemestralnych zajął drugie miejsce w rankingu ogólnym.
Advertisement