Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

To Nie Praca, To Powołanie jest jedenastym, przedostatnim odcinkiem serii Koro-Sensei Q!

Streszczenie[]

Koro-sensei opowiada Irinie oraz Karasumie o tym, jak rok temu ze zwykłego człowieka zmienił się w Króla Demonów oraz o powodzie, dla którego zdecydował się wyszkolić klasę 3-E na bohaterów.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Koro-sensei, zwany jeszcze wtedy Księciem Nieuchronnego Wiecznego Wiatru, pokonuje największego z potworów, wszystkie małe zaś uciekają w popłochu. Po powrocie do wioski wieśniacy dziękują mu na kolanach, szczęśliwi, że znów są bezpieczni. Mężczyzna staje jednak przed pewnym problemem - pokonał już wszystkie najsilniejsze potwory, nie ma co robić.

Książę udał się do Świątyni Pośrednictwa Pracy, gdzie z wyborem nowego zawodu pomogła mu Aguri. Kobieta zaproponowała mu rolę Króla Demonów, na co tamten przystał. Udali się zatem we dwoje do Mrocznego Zamku, gdzie czeka już na nich poprzedni Król Demonów. Przystąpiono do spisywania umowy.

Gdy już po wszystkim, Koro i Aguri biorą się za przeglądanie wyposażenia pozostawionego w komnacie. Mężczyzna znajduje Szatę Króla Demonów i zakłada ją, co powoduje jego przemianę w żółtą ośmiornicą za sprawą rzuconego na przedmiot uroku.

Do Koro-sensei'a przybywa jego uczeń z pretensjami, iż ten ni z tego ni z owego porzucił branżę bohatera i jego zresztą przy okazji też. Robi mu wyrzuty, że przez jego zmianę do wiosek znów zaczęły napływać potwory i nie miał nawet chwili dla siebie, gdyż musiał je wybijać. Wbił przy tym rangę bohatera, lecz wcale go to nie satysfakcjonowało. Aguri zaproponowała mu zmianę posady, skoro życie herosa mu nie odpowiada. Chłopak po chwili namysłu się zgadza. Ostatecznie otrzymuje rolę kostuchy, przyjmuje ją i odchodzi.

Krótka wstawka z Shiro i Yanagisawą (w głównej serii anime to ta sama osoba, do czego nawiązują w trakcie dialogu). Dowiadujemy się z niej, iż ten pierwszy omal nie został załatwiony przez rząd Tarczą Ziemi.

Powrót do głównego wątku. Aguri odwiedza Koro żeby sprawdzić jak mu się wiedzie. Zastaje go wśród stosów śmieci, głównie opakowań po jedzeniu. Choć na początku nowa posada mu się podobała, obecnie mężczyzna bardzo się nudzi, nikt nie chce z nim walczyć, gdyż nikt nie ma szans. Oznajmia jednak, iż wpadł na pomysł - sam wytrenuje wojowników godnych potyczki. Yukimura przyjmuje ten pomysł równie entuzjastycznie, co sam mackowaty.

Koro kończy swoją opowieść. Karasuma z Iriną pytają jeszcze o jego byłego ucznia, okazuje się, iż tamtemu chyba przypadła do gustu jego nowa rola, gdyż od tamtego czasu Koro go nie widział. Po chwili mackowaty słyszy dzwonek, więc udaje się na lekcje, gdzie wygłasza swoim uczniom moralizujący wykład, którego genezy nikt nie pojmuje.

Na koniec widzimy Aguri prasującą strój ośmiornicy i czekającą na jego powrót. Kobieta zazdrości mu trochę, że tak dobrze bawi się z uczniami.

Link do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement