Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Tomohito Sugino jest uczniem klasy 3-E w Gimnazjum Kunugigaoka i wychowankiem Koro-sensei'a.

Wygląd[]

Tomohito ma krótkie, czarne, "rozczochrane" włosy oraz ciemnoniebieskie oczy. Jest umiarkowanie wysoki i szczupły. Na nadgarstkach często nosi charakterystyczne czerwone frotki z białym wzorkiem na froncie.

Osobowość[]

Chłopak jest pełną energii, sympatyczną osobą. Dobrze dogaduje się z kolegami i koleżankami z klasy.

Historia[]

Nim Tomohito trafił do klasy E, należał do szkolnego klubu baseballa. Z powodu swoich powolnych, łatwych do odbicia rzutów został wykluczony z głównego składu klubu. Dlatego też stracił motywację, na czym ucierpiały w znacznej mierze jego oceny. Ostatecznie z ich powodu wylądował w klasie 3-E.

Relacje[]

Yukiko Kanzaki[]

Chłopak jest nią zauroczony. Otrzymanie od niej czekoladek w walentynki wzbudziło w nim sporą ekscytację, jednak na jego nieszczęście dziewczyna wciąż miała go tylko za dobrego przyjaciela.

Kazutaka Shindō[]

Mimo iż Tomohito nie należy już do klubu baseballowego, on i kapitan tegoż zespołu wciąż są przyjaciółmi, choć ich relacje uległy lekkiemu pogorszeniu ze względu na to, iż Kazutaka jest teraz znacznie wyżej postawiony niż Sugino.

Nagisa Shiota[]

Nagisa jest jednym z najbliższych przyjaciół Tomohito w klasie. Sugino był już kiedyś w domu Shioty, jednak spotkało się to z negatywną reakcją matki niebieskowłosego chłopaka.

Umiejętności[]

Chłopak zajmuje trzecie miejsce w walce nożem pośród męskiej części klasy. Jeśli chodzi o baseball, jego mięśnie ramienia nie są tak rozwinięte, jakby sobie tego życzono, przez co rzuca dość powolne piłki, jednak ma za to bardzo sprawny nadgarstek, co daje mu dużą kontrolę nad ciśniętym przedmiotem.

Ciekawostki[]

  • Jego ulubione danie to pierś z kurczaka.
  • Najbardziej lubi lekcje wychowania fizycznego.
  • Swój nick w trakcie treningu z pseudonimami otrzymał od Iriny.
  • W trakcie wojny domowej został wyeliminowany przez Hazamę.
  • Jest słaby z nauk społecznych.
  • Chce zagrać w turnieju z Koyshien, (ogólnokrajowy japoński turniej z baseballa licealistów).
  • Jest dobry z wychowania fizycznego.
  • Interesuje się rysownictwem.
Advertisement