Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Yūji Norita to nastoletni syn słynnego japońskiego prezentera telewizyjnego oraz kolega Nagisy.

Wygląd[]

Yūji to nastolatek o niezbyt pokaźniej budowie. Ma jasną skórę i ciemne oczy o niewielkich tęczówkach, nad którymi widnieją cienkie brwi. Na głowie rosną mu czarne, dość krótkie włosy.

Podczas większość swoich wystąpień ma na głowie czapkę z daszkiem, na której widnieje logo stworzone z połączonych ze sobą liter N oraz J.

Osobowość[]

Młodzieniec początkowo jest dość leniwą, pozbawioną motywacji osobą, próbującą udawać fajną, aby ukryć swój prawdziwy charakter. Później jednak, dzięki Nagisie, chłopak zrozumiał, iż używki nie czynią go lepszą osobą. Z czasem dojrzał i przyrzekł, że postara się przestać być takim zepsutym dzieciakiem.

Zdolności[]

Norita potrafi rozróżnić, kiedy ktoś uśmiecha się fałszywie. Wypracował tę zdolność dzięki otaczającemu jego oraz jego ojca towarzystwu.

Od dziecka uczy się także ruchów tanecznych. Jest przekonany, iż jest świetnym tancerzem, dotychczas wszystkim dziewczętom, do których startował, imponowały jego umiejętności. Niestety, nastolatki z klasy 3-E okazały się wyjątkiem.

Dancing Yuuji

Norita próbujący popisać się tańcem przed dziewczętami

Historia[]

Chłopak jest synem sławnego prezentera telewizyjnego. W związku z tym ciągle był otoczony przez fałszywych ludzi, zachowujących się miło na siłę, aby zyskać sympatię jego ojca.

Choć nastolatek od zawsze wiódł dostatnie, luksusowe życie, nie był z niego zadowolony - czuł, że ciągle stoi w cieniu swojego rodzica. Nie mogąc pozbyć się tego wrażenia, zaczął pić i ćpać, udając fajnego. Nie pomogło mu to jednak w wyrwaniu się z cienia sławnego taty.

Relacje[]

Nagisa Shiota[]

Początkowo, gdy jeszcze Yūji sądził, że Nagisa jest kobietą, nastolatek chciał poderwać Shiotę. O prawdziwej płci niebieskowłosego dowiedział się dopiero podczas szkolnego festiwalu w Gimnazjum Kunugigaoka. Chłopcy jednak nie zrywają znajomości, gdy kłamstwo Nagisy wychodzi na jaw - postanawiają zostać przyjaciółmi.

Advertisement