Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Zła Zmiana jest ósmym odcinkiem serii Koro-Sensei Q!

Streszczenie[]

Klasa 3-E postanawia odnaleźć artefakt identyczny do tego, który Koro-sensei i rycerze klasy A zniszczył przy okazji wizyty Wielkiej Piątki, a następnie oddać go dyrektorowi. Okazuje się jednak, iż to nie tak łatwe, jak mogło się wydawać, a zaklęcie uruchomione przy otwieraniu skrzyni zawierającej przedmiot spłatało im niespodziewanego figla - pozamieniało wszystkich obecnych w grocie ciałami.

Bohaterowie[]

Główni[]

Drugoplanowi[]

Trzecioplanowi/Tło[]

Fabuła[]

Część klasy E stoi w pokaźnej grocie przed zdobioną skrzynią. To w niej ma znajdować się przedmiot, po który tam przybyli - artefakt identyczny do tego zniszczonego w poprzednim odcinku. Koro-sensei obawia się, chowa za Iriną i mówi, iż nie powinni tego otwierać. Nikt go jednak nie słuchał, gdyż wiedzieli, iż ten tak naprawdę obawia się artefaktu. Ostatecznie Nagisa i Karma podnoszą wieko skrzyni. Ze środka wydobywa się oślepiające światło, jednak gdy znika, okazuje się, iż poza nim niczego w środku nie było. Nagle miska spada na głowę... niebieskowłosego. Okajima zaczyna panikować, a Itona zachowuje się nadzwyczaj dziwnie, poruszając z prędkością równą Koro, mimo iż chłopak nie posiada już przecież macek.

Okazało się, iż otwarcie pudła uwolniło zaklęcie, które pozamieniało wszystkich obecnych ciałami, pozostawiając im jednak ich własne defekty. Karma zamienił się z Nagisą, Hiroto z Isogai'em, Toka z Kayano, Koro-sensei z Itoną, Kataoka z Okajimą (którego natychmiast przywiązała do sufitu, żeby nie próbował "poznać kobiecej anatomii", jak to dumnie nazwał), Chiba z Hayami (na początku nikt w ogóle nie zauważył różnicy), a Irina z Karasumą. Przez te wszystkie zamiany powstał spory chaos.

W następnej scenie Irina (pod postacią Karasumy) zawisła pod sufitem obok wyglądającego jak Megu Taigi w ramach kary za napaść na mężczyznę, którego ciało przejęła. Pod nimi zaś siedzą w rzędzie w zamienionych ciałach Nagisa, Maehara, Isogai, Kaede, Yada i Kataoka. Rozmawiają na temat tego, czy pozostali dadzą sobie radę na swojej misji.

Przenosimy się do reszty grupy, stawiającej w tym czasie czoła potworom. Koro-sensei, jako iż wciąż posiadał swoją szybkość, prędko rozprawił się ze wszystkimi. Ze względu jednak na nieprzystosowanie do ludzkiego ciała, potknął się o kamień i zaczął lamentować, trzymając się za obitą nogę. Tymczasem Karma przekształcony w niebieskowłosego, rozmawiając ze sobą zaczął kpić sobie z ich obecnej sytuacji, przez co dostał miską w głowę, a naczynie odbiło się i nacisnęło guzik. Chłopak odskoczył, sądząc, ze to kolejna zapadnia, ale zamiast niej rozstąpiła się za nim ściana.

Powrót do reszty bohaterów. Irina twierdzi, iż w razie gdyby pojawiły się tam jakieś potwory, nie mają żadnych szans. Maehara jednak jest innego zdania - on i Isogai są podobnej budowy, więc szybko nauczyli się korzystać z nowych ciał i są zdolni walczyć. Toka zwraca uwagę, iż Taiga zwisający z sufitu dziwnie zamilkł i się nie rusza. Uczniowie zaczęli insynuować nawet, że liny mogły gdzieś odciąć krążenie, więc ściągnęli go na dół. Okazało się jednak, iż chłopakowi nic nie jest, był tylko podekscytowany swoim nowym hobby, które właśnie odkrył, przebierankami. Podczas gdy Kataoka robi raban, Nagisa przyznaje, iż poczuł, jakby coś złego działo się z jego prawdziwym ciałem. Poszedł więc to sprawdzić. Pozostali idą z nim.

Gdy docierają na miejsce i pytają o czerwonowłosego, wszyscy milczą i odwracają wzrok. Na ziemi zaś leży sponiewierany strój tamtego. Nagisa tam podchodzi, jednak Koro mu zasłania i każe nie patrzeć. Mimo wszystko ten dostrzega Karmę, który, chcąc się ponaśmiewać z właściciela przejętego ciała, przebrał się w bikini, choć próbowano go powstrzymać.

Uczniowie znajdują drugą skrzynię, tym razem tę właściwą, z artefaktem. Za pomocą znaleziska przywracają wszystkich do właściwych ciał (jednym podoba się to bardziej, innym mniej). No... prawie wszystkich. Koro bowiem został zamieniony z przypominającym Kunudąbka potworkiem, który uciekł po przemianie. Nauczyciel stara się go dogonić.

Na sam koniec odcinka widzimy wciąż zwisającego z sufitu, porzuconego przez klasę i nieco poddenerwowanego Karasumę.

Link do odcinka[]

Lista odcinków[]

Lista odcinków (anime)
Advertisement