Ansatsu Kyōshitsu Wiki
Advertisement

Zielony Listek - przedszkole oraz świetlica dla dzieci nieuczęszczających do szkoły prowadzone przez pana Matsukatę.

Pomieszczenia[]

Przed rozbudową dokonaną przez klasę trzecią E, budynek liczył ledwie kilka pomieszczeń, z czego główne to sala zabaw. Znajdowały się one jednak w opłakanym stanie - podłoga potrafiła załamywać się pod stąpającymi poń dziećmi, budynek pilnie potrzebował remontu.

Po przebudowie budynek znacznie się rozrósł. Zyskał dodatkowe piętro, a także nowe pomieszczenia, między innymi takie jak zadaszony plac zabaw, mini-garaż na rower dyrektora czy biblioteka. Stare zostały zaś powiększone oraz wyremontowane.

Funkcja[]

Przedszkole oraz świetlica założone przez pana Matsukatę mają na celu zapewnienie opieki dzieciom, które nie chodzą jeszcze do szkoły. Są tam przyjmowane wszystkie dzieci, które wyrażą taką chęć, zaś pobierane od rodziców opłaty za zajmowanie się ich pociechami są niewielkie, przez co niezdolny do opłacenia kompletnego personelu Matsukata praktycznie wszystkim zajmuje się tam samodzielnie.

Rola w fabule[]

Po tym, jak klasa 3-E doprowadziła do wypadku, w którym ranny został dyrektor placówki, gimnazjaliści zobowiązali się do przejęcia opieki nad przedszkolem oraz świetlicą na dwa tygodnie, do czasu, aż Matsukata wyjdzie ze szpitala.

Advertisement